با طرح مهربانی چهار ساعته وام بگیرید

«طرح مهربانی» یکی از طرح‌های جدید اعطای وام قرض‌الحسنه بانک ملی ایران است که علاوه بر مراجعه حضوری، امکان ثبت درخواست وام از طریق سامانه «بام» وجود دارد.

از مهمترین مزایای طرح  «مهربانی»  بانک ملی می‌توان به مبلغ وام سیصد میلیون تومانی برای هر شخص حقیقی، پرداخت وام پس از چهار ساعت از تکمیل پرونده و نیاز به یک ضامن اشاره کرد.

بانکداری الکترونیک یا دیجیتال جزء دستاوردهای فناوری اطلاعات بانکی است که انجام فعالیت‌‌های بانکی و اعتباری را در بستر الکترونیک فراهم آورده است. از همین‌رو، استفاده از سیستم‌های الکترونیک در مؤسسات مالی و بانکی رو به گسترش است و شمار مشتریان بانکداری الکترونیک نیز همواره در حال افزایش است. فناوری موجب تسهیل دسترسی به خدمات مختلف بانکی به صورت 7*24، سرعت دریافت خدمات و صرفه‌جویی در زمان می‌شود.

امروزه پیشرفت‌های قابل‌توجهی در زمینه خدمات بانکداری در ایران شکل گرفته‌است. شاید هرگز تصور نمی‌شد روزی به‌جای صرف زمان طولانی برای پرداخت قبوض تنها با چند کلیک ساده بتوان این عملیات را انجام داد. اما امروزه حتی ثبت درخواست وام نیز به‌شکل غیرحضوری صورت می‌گیرد.

بانک ملی ایران نیز در این زمینه پیشرو بوده و با طراحی سامانه‌های مختلف توانسته بخش قابل‌توجهی از خدمات را به‌طور غیرحضوری ارائه نماید. البته بخش زیادی از این خدمات علاوه بر دارندگان حساب در بانک ملی برای دیگر کاربران عضو شبکه شتاب نیز امکان‌پذیر است.

پیشرفت خدمات الکترونیک بانک ملی ایران از «سبا» تا «بام»

سامانه «سبا» نسخه قدیمی بانکداری اینترنتی بانک ملی ایران است که خدمات متعددی نظیر انتقال وجه، پرداخت قبوض، مشاهده موجودی حساب، تنظیم دستور پرداخت، تغییر رمز دوم کارت و… را ارائه می‌دهد.

«نشان بانک» اولین شعبه دیجیتال بانک ملی ایران است که امکان انجام همه خدمات بانکی را به‌شکل غیرحضوری محقق کرد. مشتریان نشان بانک پس از ثبت امضای دیجیتال نیازی به مراجعه حضوری حتی برای امضاء نیز ندارند. پرداخت تسهیلات، افتتاح حساب، دریافت کارت هدیه، صدور دسته چک و دیگر خدمات مبتنی بر بانک و مشاوره بانکی در این بستر وجود دارد. نشان بانک روی اپلیکیشن‌های ایوا، بله و شصت قابل‌نصب است.

«بام» دیگر سامانه موفق بانک ملی ایران است که با هدف ارائه خدمات بانکی از طریق اینترنت در بستری امن و بدون نیاز به مراجعه حضوری طراحی شد. مدیریت مالی شخصی، انتقال پول، پرداخت قبض، پروفایل مشتری، محاسبه سود سپرده‌ها، محاسبه اقساط تسهیلات، صورت‌حساب و خلاصه حساب بخشی از خدمات بام است که با توجه به سطح کاربرد برای مشتری می‌توان در صفحه پیش‌خوان خدمات را اضافه کرد. دراین سامانه امکان پرداخت اقساط تسهیلات، افتتاح حساب و دریافت صورت‌حساب نیز وجود دارد. سامانه بام در سه قالب حقیقی، شرکتی و سازمانی فعال است.

دریافت وام «مهربانی» پس از افتتاح حساب در «بام»

«مهربانی» یکی از طرح‌های جدید اعطای وام قرض‌الحسنه توسط بانک ملی ایران است که مشتریان و متقاضیان می‌توانند در زمان بسیار کوتاهی تا سقف سیصد میلیون تومان از طریق این طرح وام دریافت کنند. این طرح امتیازی بوده و برمبنای میانگین کارکرد روزانه حساب طی یک تا دوازده ماه به مشتریان تعلق می‌گیرد.

امکان ثبت درخواست از طریق سامانه بام از جمله مزایای مهم است که نیاز به مراجعه حضوری را برطرف می‌کند و به‌خصوص برای افراد دارای محدودیت‌های حرکتی یا ساکن در مناطق دورافتاده شرایط این طرح عالی خواهد بود.

در طرح مهربانی پس از افتتاح حساب غیرحضوری در سامانه بام می‌توان از این خدمات بهره‌مند شد.

نرخ کارمزد وام مهربانی 2 تا 4 درصد است، یک ضامن کافی است و نیازی به ارائه چک، سفته و گواهی کسر از حقوق ندارد. این وام پس از چهار ساعت پس از تکمیل پرونده به حساب متقاضی واریز می‌شود.

در صورت درخواست وام بیش از سقف تعیین‌شده، مابقی وام قابل انتقال به غیر است. اشخاص حقوقی می‌توانند پس از افتتاح حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز ریالی، کارکنان خود را معرفی و امتیاز کسب‌شده را به آنها انتقال دهند تا با احراز امتیاز لازم، شرایط دریافت وام برای آنها فراهم آید. امکان انتقال قسمتی یا تمام امتیاز به افراد درجه یک خانواده نیز وجود دارد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.