فناپ تک تنها حامي مالي و معنوي رویداد HARDWAR 2024

رویداد HARDWAR 2024در روزهای 16 و 17 خرداد 1403، به همت انجمن علمی دانشکده‌ مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت مالی و معنوی فناپ تک، در دانشکده مهندسی کامپیوتر این دانشگاه برگزار می شود.

در این رویداد جذاب که در قالب یک مسابقه برگزار خواهد شد، در ابتدا حوزه های سخت افزار، سیستم و سیستم های نهفته در راستای شناخت بهتر شرکت کنندگان از این حوزه ها معرفی شده، سپس شرکت کنندگان که دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشکده های برق و کامپیوتر و افراد علاقه مند به حوزه های سخت افزار و اینترنت اشیاء هستند، در قالب تیم های 3 نفره به مدت 2 روز چالش‌های مختلفی را با استفاده از ابزار و قطعات سخت‌افزاری تجربه کرده و برای حل این چالش ها، از دانش عملی و مهارت های خود استفاده می کنند.

شرکت‌کنندگان با استفاده از ابزارهای مرتبط در محیطی پویا و چالشی، سیستم‌های نهفته سخت افزاری را بررسی کرده، سپس با توجه به سیستم ها و ترکیب داده های حاصل از حسگرهای مختلف و استفاده از تکنیک یادگیری ماشین در تحلیل این داده ها، دانش و توانمندی های خود را به چالش کشیده و به رقابت با یکدیگر می پردازند. این تجربیات، نه تنها به افزایش دانش فنی شرکت کنندگان کمک می‌کند، بلکه آنها را برای مواجهه با آینده‌ی حرفه‌ای خود نیز آماده می‌سازد.

همچنین در این رویداد، شرکت کنندگان با بسترها و چالش های موجود در سامانه های سخت افزاری و اینترنت اشیا آشنا شده و فرصتی برای ارائه راهکارهای خلاقانه برای حل مشکلات و مسائل موجود می یابند. حضور در یک فضای رقابتی بین افراد نخبه، به شرکت کنندگان این امکان را می دهد که تجربیات ارزشمندی در زمینه پروژه های سخت افزاری به دست آورده، از فرصت رشد و یادگیری در این فضا استفاده کرده و از روش های نوآورانه برای حل مسائل و مشکلات استفاده کنند.

بدون شک، این رویداد پایگاهی برای تبدیل شدن افراد به پیشگامان حوزه نوآوری و تکنولوژی و همچنین فرصتی بی نظیر برای سنجش مهارت های عملی و خلاقیت شرکت کنندگان است.

فناپ تک، همواره به دنبال حمایت مادی و معنوی از نخبگان و آینده سازان این کشور است و سعی دارد با هرآنچه در توان دارد، به تمامی افرادی که در خود استعدادی درخشان می‌بینند، بدون هیچ تمایزی یاری رسانده و از طریق ارائه پشتیبانی مالی، به آنها کمک کند تا ایده‌هایشان را به واقعیت تبدیل کنند. امید است با حمایت از چنین رویدادهایی، گامی بزرگ در رشد و ارتقای سطح علمی کشور برداشته شود و شاهد ارتقای سطح نوآوری در کشور باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.