راهکارهای ارتباط فردا در مسیر ارتقا و توسعه

مسعود وکیلی‌نیا، مدیرعامل «ارتباط فردا» در مصاحبه با عصربانک گفت: عرضه سهام «ارتباط فردا» در بورس، تبدیل «ایران کارت»‌ به پلتفرم ارائه سرویس باشگاه مشتریان به سازمان‌ها و نهادهای مختلف و ارتقای «فینوتک» و «آبانک» مهم‌ترین برنامه‌های سال 1403 است.

هلدینگ ارتباط فردا به عنوان یک شرکت متمرکز بر نوآوری در حوزه تجارت الکترونیکی شناخته می‌شود. زمینه اصلی فعالیت ارتباط فردا خدمات پرداخت، خدمات فناورانه، اعتباردهی نوین، شتابدهی و سرمایه‌گذاری است و با زیرمجموعه‌هایی مثل فینووا، فینوتک، آبانک و همراه کارت مشغول به فعالیت است.

ما در رویداد اینوتکس 2024 با مسعود وکیلی‌نیا؛ مدیرعامل «ارتباط فردا» درباره  آخرین وضعیت این هلدینگ و شرکت‌های زیرمجموعه گفتگو کردیم:

ورود تجاری «آبانک» به بازار

وکیلی‌نیا در ابتدا عملکرد «ارتباط فردا» در سال گذشته را موفق دانست و گفت: یکی از مهم‌ترین اقدامات این مجموعه در سال گذشته، ورود تجاری «آبانک» در بازار بود که پس از تست‌‌های متعدد مورداسقبال متخصصین و مخاطبان عام قرار گرفت.

وی با اظهار امیدواری از تبدیل‌شدن «آبانک»‌ به یکی از نئوبانک‌های مهم کشور ادامه داد: در مجموعه «ارتباط فردا» سعی بر این است که «آبانک» از نظر تعداد مشتری فعال به جایگاه اول نئوبانک برسد.

رشد صد درصدی کاربران ایران کارت

مدیرعامل «ارتباط فردا» درباره ایران کارت گفت: «ایران کارت» یکی دیگر از مجموعه‌های موفق «ارتباط فردا» است و در سال۱۴۰۲ بیش از صد در صد  رشد  داشته‌‌است.

وی افزود: پلتفرمی‌شدن سرویس‌های «ایران کارت» و ارائه خدمات جدید جزء برنامه‌های جدی «ارتباط فردا» است که نتیجه یکی از این اقدامات، رونمایی از «فناور کارت» در نمایشگاه اینوتکس 2024 بود.

راهکارهای ارتباط فردا

فناور کارت چیست؟

وکیلی‌نیا در مورد قابلیت‌های محصول جدید «فناور کارت» اظهار داشت:‌ «فناور کارت سرویس‌های منحصربفردی به شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان ارائه می‌دهد و در واقع، خدمات باشگاه مشتریان«ایران کارت» به صورت شخصی‌‌سازی‌شده به این محصول جدید تعلق پیدا می‌کند.

مدیرعامل «ارتباط فردا» در ادامه به یکی از اهداف مهم ارتباط فردا اشاره کرد و گفت: فرایند پذیرش شرکت در بورس جزء اولویت‌های «ارتباط فردا» است که در سال گذشته یک گام به این هدف نزدیک‌تر شدیم و از فرابورس تاییدیه  اولیه پذیرش دریافت شد و امید است در سال جاری و با رفع نکات مندرج در نامه فرابورس طی شش ماهه دوم ۱۴۰۳عرضه عمومی صورت گیرد.

مهمترین چالش‌های ارتباط فردا

وکیلی‌نیا در مورد مهم‌ترین چالش‌های «ارتباط فردا» خاطرنشان کرد: رگولاتوری یکی چالش‌های مهم سال گذشته بود و در همین زمینه در حوزه لندتک‌‌ها مشکلاتی به‌وجود آمد و روند رو به رشد لندتک‌های سرمایه‌گذاری‌شده را با چالش مواجه کرد.

وی افزود: در نئوبانک حرکت خوبی آغاز شد ولی اِعمال قوانین جدید، محدودکننده بود و سعی شد با توجه به این قوانین، مجموعه در مسیر مشخص و در راستای اهداف به برنامه‌ها و طرح‌ها ادامه دهد.

مدیرعامل «ارتباط فردا» دیگر چالش ارتباط فردا را مهاجرت متخصصان عنوان کرد و گفت: مهاجرت نیروی انسانی در این مجموعه نیز همانند دیگر بخش‌های صنعت یکی از چالش‌های جدی است که طی سال گذشته مشکلاتی برای مجموعه به‌وجود آورد.

مهم‌ترین برنامه 1403 ارتباط فردا

مدیرعامل «ارتباط فردا» درباره برنامه‌های سال جاری گفت: عرضه «ارتباط فردا» در بورس،  تبدیل «ایران کارت»‌ به پلتفرم ارائه سرویس باشگاه مشتریان به سازمان‌ها و نهادهای مختلف و ارتقای «فینوتک» مهم‌ترین برنامه‌ها در سال 1403 است.

وی افزود: حرکت «فینوتک» از سال گذشته به سمت Open Finance آغاز شده و این امر موجب  رشد بیش از  دو برابری  درآمد «فینوتک» شده است که پیش‌بینی می شود در سال جاری هم  این رشد ادامه یابد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.