گزارش سال ۱۴۰۲ پیمان منتشر شد

نخستین گزارش سالانه راهکار پرداخت مستقیم پیمان منتشر شد.

این شرکت در گزارش عملکرد سال ۱۴۰۲ خود، برای نخستین بار به موضوع راهکار دایرکت دبیت در ایران پرداخته و داده‌های مهمی از آمار و ارقام پیمان و رفتار کاربران پرداخت مستقیم در ایران ارائه کرده است.

مطابق با این گزارش، تعداد تراکنش‌های پیمان در سال ۱۴۰۲، بیش از ۱۲۰ درصد و مبلغ تراکنش‌ها بیش از ۲۰۰ درصد در مقایسه با سال قبل رشد داشته است.

گفتنی است در سال گذشته، بیش از ۳ میلیون کد ملی و شماره تلفن همراه یکتا، اقدام به فعال‌سازی پرداخت مستقیم پیمان در اپلیکیشن‌های گوناگون کرده‌اند.

همچنین در این گزارش، آمارها حاکی از پوشش ۵۸/۷۲ درصدی کارت‌های بانکی تراکنش‌دار کشور توسط پیمان است.

در قسمت دیگری از این گزارش، به سهم ۰/۴درصدی تراکنش‌های دایرکت دبیت پیمان در مقایسه با تراکنش‌های درگاه پرداخت (IPG) شاپرک پرداخته شده است.

شایان ذکر است، حدود ۸۰درصد از کاربران پیمان، امکان پرداخت مستقیم را بر روی یکی از اپلیکیشن‌های گروه هزاردستان (کافه‌بازار، دیوار و…)، اسنپ و آپ فعال کرده‌اند.

مشتریان بانک‌های ملت، ملی و سامان نیز سهم عمده کاربران پرداخت مستقیم پیمان را از نظر تعداد و مبلغ تراکنش‌ها تشکیل می‌دهند.

مطابق با داده‌های این گزارش، ۹۸درصد از قراردادهای پرداخت مستقیم (پیمان) کاربران، منجر به حداقل یک تراکنش موفق شده است.

در بخش دیگری از این گزارش که مربوط به یافته‌های پروژه پژوهش بازار این شرکت در پاییز سال گذشته است، خرید شارژ و بسته اینترنت به‌عنوان پرتکرارترین خرید، کارت بانک ملی به‌عنوان پراستفاده‌ترین کارت در خریدهای روزمره و اپلیکیشن اسنپ به‌عنوان محبوب‌ترین اپلیکیشن برای پرداخت مستقیم نزد جامعه معرفی شده است.

نسخه کامل گزارش عملکرد سال ۱۴۰۲ پیمان که با هدف شفافیت، فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی درباره راهکار پرداخت مستقیم منتشر شده است، از طریق لینک زیر قابل دریافت و مطالعه است.

گزارش 1402 پیمان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.