کافه تیف فضایی نوآورانه برای گفتگو و تبادل نظر در حوزه فناوری مالی و بانکی

در «کافه تیف» هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر قرار است در فضایی شفاف، زمان و مکانی اهالی اکوسیستم بانکداری و نوآوری کشورمان دور هم جمع شوند تا بیشتر و بیشتر بگویند و بشنود.

هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر ایجاد فرصت و فضای مناسب برای گفت‌وگو و تبادل نظر میان فعالان و کارشناسان حوزه بانکداری و پرداخت الکترونیکی را یکی از مسئولیت‌های خود در راستای ایفای نقش تسهیل‌گرانه برای پیشبرد هر چه بهتر و سریع‌تر فرایند تحول دیجیتالی در اکوسیستم کشور می‌داند.

بر مبنای همین نگاه نیز معتقدیم گفت‌و‌گو میان فعالان این اکوسیستم بیش از هر اقدامی می‌تواند به نزدیک شدن دیدگاه‌ها و ایجاد رویکردهای کلان همسو کمک کند و هزینه‌های مالی و زمانی ناشی از فقدان درک مشترک میان بازیگران این منظومه را کاهش دهد.

امیدواری به مفید بودن گفت‌وگو از آن‌رو در ما زنده است که این سنت و فرهنگ دیرین همواره در کشورمان و میان اهالی هر کسب‌وکاری رواج داشته است؛ قهوه‌خانه‌ها و کافه‌ها از دیرباز مکانی بوده‌اند برای اینکه زمانی به گفتن و شنیدن در فضایی پیراسته و فارغ از اقتضائات مناسب و سلسله مراتب به گفت‌وگوهایی رودررو و بی‌واسطه اختصاص یابد و چه کسی است که نقش این هم‌زبانی‌های بی‌تکلف را در هم‌دلی‌ها و همراهی‌ها منکر باشد.

با همین نیت و با اتکا به همان سنت بر آن شدیم تا «کافه تیف» را در هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر راه بیندازیم، باشد که در فضایی شفاف، زمان و مکانی فراهم آورد تا اهالی اکوسیستم بانکداری و نوآوری کشورمان را دور هم جمع کنیم تا بیشتر و بیشتر بگویند و بشنود.

در انتخاب نام کافه هم به ادبیات کهن فارسی تفألی زدیم و واژه ناب و اصیل تیف را که در زبان پارسیان قدیم به معنای رویش و جوانه زدن بوده انتخاب کردیم. گرچه نیم‌نگاهی هم به Technology، Innovation و Financial در نهایت TIF داشتیم تا دربرگیری فناوارانه نام را هم حفظ کرده‌ باشیم.

کافه تیف فضایی نوآورانه برای گفتگو و تبادل نظر در حوزه فناوری است که نشست های تخصصی آن به صورت دوره‌ای برگزار خواهد شد. در کافه تیف ما میزبان مدیران، کارشناسان، فعالان و مسئولان حوزه فین‌تک، بانکداری الکترونیکی، نوآوری و تحول دیجیتالی خواهیم بود و تلاش خواهیم کرد با ایجاد فضایی برای تبادل دانش و تجربیات در حوزه فناوری سهم خود را در ارتقای سطح آگاهی عمومی در مورد فناوری‌های جدید، تشویق نوآوری و خلاقیت در این حوزه و ایجاد شبکه‌های ارتباطی بین فعالان حوزه فناوری ایفا کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.