تضمین احراز هویت کاربران کسب‌وکارها با محصول یوآیدی پلاس

یوآیدی با اتکا بر تجربه خود در حوزه احراز هویت آنلاین و آگاهی از چالش‌های حوزه KYC، سرویس یکپارچه احراز هویت را به صورت تحت وب (یوآیدی ‌پلاس) و با قابلیت استفاده توسط کسب‌و‌کارها با کمترین بار توسعه فنی و عملیاتی ارائه کرده است.

در این سرویس، پذیرنده (کسب‌وکارها) راهکار تحت وب یوآیدی را فرامی‌خواند و سپس کاربر کل فرآیند احراز هویت را طی می‌کند. در نهایت پس از بررسی و انجام فرآیندهای مربوط، نتیجه احراز هویت کاربر، به پذیرنده (کسب‌وکارها) و خود کاربر اطلاع رسانی خواهد شد.

سرویس احراز هویت یکپارچه یوآیدی، هزینه‌ها را تنها بر اساس احراز هویت خاتمه‌ یافته محاسبه می‌کند. این بدان معناست که کسب‌وکارها تنها برای کاربران احراز هویت شده هزینه پرداخت می‌کنند و هیچ هزینه‌ای برای فرآیندهای نیمه‌کاره دریافت نمی‌شود. این روش محاسبه تعرفه باعث افزایش شفافیت و کاهش هزینه‌های غیرضروری برای کسب‌وکارها می‌شود. در ادامه، با مزایای سرویس احراز هویت یوآیدی پلاس بیشتر آشنا خواهیم شد.

نرخ تبدیل 80 درصدی احراز هویت: افزایش بهره‌وری با یوآیدی پلاس

کسب‌وکارها با چالش پایین بودن نرخ تبدیل در فرآیند احراز هویت کاربران روبرو هستند. یوآیدی با ارائه سرویس احراز هویت یکپارچه (یوآیدی ‌پلاس) به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا نرخ تبدیل احراز هویت را تا 80 درصد افزایش دهند. این امر به معنای افزایش تعداد کاربرانی است که می‌توانند از خدمات کسب‌وکارها استفاده کنند و در نتیجه افزایش درآمد برای کسب‌وکارها به همراه خواهد داشت.

احراز هویت کاربران کسب‌وکارها محصول یوآیدی پلاس

یوآیدی افزایش نرخ تبدیل 80 درصدی احراز هویت را با استفاده از روش‌های زیر محقق می کند:

  • استفاده از هوش مصنوعی Passive: یوآیدی از هوش مصنوعی Passive یا غیرتعاملی برای ساده‌تر کردن و روان‌تر کردن فرآیند احراز هویت استفاده می‌کند. در احراز هویت ویدیوی سلفی 5 ثانیه‌ای که کاربر برای احراز هویت ضبط می‌کند، بدون صدا و اکشن خاص است. این امر به کاربران کمک می‌کند تا فرآیند احراز هویت را سریع‌تر و آسان‌تر تکمیل کنند و به این ترتیب، نرخ تبدیل برای کسب‌وکارها افزایش پیدا می‌کند.
  • احراز هویت در کمتر از 5 دقیقه: یوآیدی با ارائه سرویس احراز هویت یکپارچه (یوآیدی ‌پلاس) خود، فرآیند احراز هویت و استعلام از مراجع قضایی را در کمتر از 5 دقیقه انجام می‌دهد. به همین دلیل، کاربر مدت زمان زیادی منتظر نتیجه احراز هویت خود نمی‌ماند و ریزش کاربر اتفاق نخواهد افتاد.

افزایش نرخ تبدیل احراز هویت مزایای متعددی برای کسب‌وکارها به همراه دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به افزایش درآمد، کاهش هزینه‌ها و بهبود تجربه کاربری اشاره کرد.

برای درخواست سرویس یوآیدی ‌پلاس و خرید بسته‌های پیشنهادی ویژه، به آدرس زیر از وب‌سایت یوآیدی مراجعه کنید:

https://u-id.net/uid-plus/

99 درصد کاهش جعل هویت: تضمین امنیت با سرویس احراز هویت یوآیدی

هزینه‌های ناشی از جعل هویت برای کسب‌وکارها بسیار زیاد است؛ از آن جایی که مسئولیت خسارت‌ها و مشکلات ناشی از جعل هویت بر عهده کسب‌وکارها است، با رفع این مشکل، هزینه‌های مربوط به جعل هویت برای کسب‌وکارها به حداقل می‌رسد.

سرویس احراز هویت یکپارچه یوآیدی ‌پلاس، با دقت بسیار بالا (بیش 99.5 درصد) در الگوریتم تشخیص زنده بودن تصویر (Liveness Detection) و الگوریتم تطابق چهره (Face Matching) جعل هویت را تا 99 درصد کاهش می‌دهد و از نظر حقوقی تضمین می‌دهد که جعل هویت انجام نخواهد شد.

علاوه بر برون‌سپاری واقعی احراز هویت برای کسب‌وکارها و دریافت سریع استعلامات قضایی، با پایداری و امنیت بالا و دسترسی رایگان به سرویس‌های کشف و جلوگیری از تقلب، به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا با آسودگی خاطر از خدمات آن استفاده کنند.

احراز هویت کاربران کسب‌وکارها محصول یوآیدی پلاس

پایداری سرویس 99.5 درصدی: اعتماد به یوآیدی برای کسب‌وکارها

کسب‌وکارها به پلتفرمی پایدار و قابل‌اعتماد نیاز دارند تا بتوانند خدمات خود را به طور مداوم به کاربران ارائه دهند. قطعی یا ناپایدار بودن سرویس می‌تواند منجر به از دست رفتن مشتریان، آسیب به شهرت و ضررهای مالی برای کسب‌وکارها شود.

یوآیدی با ارائه سرویس احراز هویت یکپارچه (یوآیدی ‌پلاس) به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا از پایداری سرویس خود را تا 99.5 درصد افزایش دهند. یوآیدی به صرافی‌ها SLA (توافقنامه سطح خدمات) ارائه می‌دهد که پایداری 99.5 درصدی سرویس را به طور رسمی تضمین می‌کند.

پشتیبانی 7/24: همیشه در کنار شما برای رفع نیازهای احراز هویت

کسب‌وکارها به طور شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند و کاربران آنها در سراسر جهان حضور دارند. این امر به معنای نیاز به ارائه پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته برای فرآیند احراز هویت است. عدم وجود پشتیبانی مناسب می‌تواند منجر به سردرگمی و نارضایتی کاربران، افزایش تعداد تماس‌های پشتیبانی و آسیب به شهرت کسب‌وکارها شود.

یوآیدی با ارائه سرویس احراز هویت یکپارچه (یوآیدی ‌پلاس)، پشتیبانی 24/7 را برای رفع نیازهای احراز هویت کاربران کسب‌وکارها فراهم می‌کند. افزایش رضایت مشتری از مهم‌ترین مزایای پشتیبانی حرفه‌ای و 24/7 یوآیدی است.

احراز هویت کاربران کسب‌وکارها محصول یوآیدی پلاس

یوآیدی، اپراتور اول احراز هویت ایران

نگاهی به آمارهای پلتفرم یوآیدی، موفقیت این شرکت را ثابت می‌کند:

  • بیش از 6,000,000 احراز هویت موفق
  • آپ‌تایم 99.5 درصدی
  • دقت 99 درصدی هوش مصنوعی در احراز هویت
  • ارسال سریع اطلاعات به پلیس فتا یا مراجع قضایی در کمتر از 30 دقیقه
  • پاسخگویی سریع به نتایج نهایی احراز هویت در کمتر از 5 دقیقه

با توجه به ویژگی‌های سرویس یوآیدی ‌پلاس، هزینه جذب مشتری برای کسب‌وکارها 50 درصد کاهش می‌یابد. برای استفاده از خدمات یوآیدی، همین حالا به وبسایت این شرکت سر بزنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.