اختتامیه کمپین پین‌‎فینیتی بیت‌پین؛ ایونتی متفاوت با جوایز استثنایی

کمپین پین‌فینیتی صرافی ارز دیجیتال «بیت‌پین» با اعطای بیش از پنج و نیم میلیارد تومان جایزه، هفته گذشته پایان یافت. بیت‌پین 3,200 میلیون کاربر دارد و در این کمپین 916 هزار نفر شرکت‌کننده حضور داشتند.

«بیت‌پین» جزء صرافی‌های ارز دیجیتال است که علاوه بر ارائه‌ی ابزارها و خدمات کاربردی، امکان خرید آسان و ترید با پلتفرم حرفه‌ای را برای خرید و فروش بهترین رمزارزهای مطرح و پرطرفدار بازار مانند بیت کوین (BTC)، تتر (USDT)، اتریوم (ETH) و دوج کوین (DOGE) برای کاربران ایرانی در سراسر جهان فراهم آورده‌است.

در حال حاضر 3.200 میلیون نفر کاربر بیت‌پین هستند و 916 هزار نفر درآخرین کمپین این صرافی شرکت داشتند. کاربران با انجام ماموریت‌های تعریف شده برای کسب جایزه پین دریافت می‌کردند و تعداد پین ایجادشده، 5/288 میلیون پین اعلام شده که 6/26 میلیون پین برای جعبه‌های جایزه مصرف شد. همچنین تعداد پین‌های باقیمانده در قرعه‌کشی یک بیت‌کوین 417/125/183 میلیون پین است. این جمله‌ای که قرمز کردم اشتباه هستش. بهتره حذف شه.

جوایز ارزنده؛ نشان‌‌دهنده برگزاری یک کمپین بی‌نظیر در حوزه فین‌تک

این صرافی کمپینی با نام بازی «پین‌فینیتی» را به‌اجرا درآورد که همه کاربران آن امکان شرکت در کمپین را داشتند. این کمپین تا ساعت 23:59 دقیقه روز 28 خرداد ادامه داشت که شانس هر فرد برای شرکت در قرعه‌کشی کمپین را مشخص می‌کرد.

جوایزقابل‌توجهی با بیش از پنج و نیم میلیارد تومان برای این کمپین در نظر گرفته‌ شد که شامل یک بیت‌کوین کامل برای یک نفر، 40 میلیون شیبا، سه اتریوم به سه نفر برتر در زمینه جمع‌آوری پین، یک ایرپاد پرو و یک آیفون قابل ریجستر بود و به قید قرعه به برندگان اعطا شد. اختصاص چنین جوایزی با حضور شمار زیادی از شرکت‌کنندگان نشان‌دهنده برگزاری یکی از بزرگترین کمپین‌های حوزه فین‌تک ایران است.

قرعه‌کشی این کمپین به صورت حضوری و به روش فیزیکی انجام شد تا صحت و سلامت برگزاری و اهدای جوایز کاملا مشخص شده و اطمینان شرکت‌کنندگان جلب گردد.

تبلیغ کمپین پین‌فینیتی به‌ شیوه‌ای منحصربه‌فرد

یکی دیگر از ویژگی‌‌های خاص این ایونت، تبلیغ آن بود. برگزارکنندگان تصمیم‌ گرفتند تا روش جدیدی را برای تبلیغ ارائه نمایند و برای این منظور یک ویدئو CGI به‌شکل سفینه سبزرنگ در آسمان در نظر گرفته‌ شد. ویدئوهایی از نور سبزرنگ متحرک گمانه‌هایی در مورد حضور سفینه موجودات فضایی به‌ ذهن متباتر کرد اما کنجکاوی‌ها در نهایت به تبلیغ کمپین صرافی ارز دیجیتال بیت‌پین رسید.

فرصتی برای نتورکینگ در فضایی شاد و مفرح

در این مراسم، حمید محمدی مسئولیت اجرا را بر عهده داشت و ابوطالب حسینی به‌‌عنوان اسنتندآپ فضای شاد و مفرحی برای حضار رقم زد. همچنین صادق‌الحسینی سخنران مراسم بود و به ایراد سخنانی در زمینه این رویداد پرداخت. علی داداشیان؛ مدیر مارکتینگ بیت‌پین نیز به برنامه‌های بیت‌پین و برگزاری کمپین پین‌فینیتی اشاره کرد. علی زندوکیلی؛ خواننده محبوب برای اجرای کنسرت در پایان ایونت دعوت شده‌ بود که توانست شادی مضاغفی به مراسم ببخشد.

سخنران اول رویداد، صادق الحسینی اقتصاددان و نویسنده کتاب،  به وضعیت کنونی اقتصاد ایران، تورم و بازار کار به‌شدت منجمد آن اشاره کرد. به گفته او طی ۷ دهه گذشته تاریخ ایران، رشد اقتصادی کمترین میزان و تورم بیشترین میزان خود را در ۱۰ سال گذشته تجربه کرده است. او همچنین با مقایسه نسل زد با متولدین سایر نسل‌ها، از آن‌ها به‌عنوان بدشانس‌ترین متولدین بعد از جنگ جهانی یاد کرد که با چالش‌های اقتصادی و متفاوتی نسبت به سایرین مواجه هستند.

امید قبادی نایب رئیس انجمن اهدای عضو ایرانیان به‌عنوان سخنران دوم، از ضرورت فرهنگ‌سازی و اغنای مردم به مقوله اهدای عضو و دریافت کارت اهدای اعضا سخن گفت و از تمامی مهمانان و فعالان حاضر در سالن درخواست کرد تا با نگاه مسئولیت اجتماعی، به هر طریق که می‌توانند یاری‌رسان انجمن اهدای عضو در فرهنگ‌سازی و گسترش اهدا باشند.

در ادامه رویداد، مراسم قرعه کشی توسط علی جهانی رئیس هیئت مدیره و علی داداشیان مدیر مارکتینگ بیت‌پین در حضور مهمانان و کاربران این صرافی که به‌صورت آنلاین و حضوری شاهد رویداد بودند، برگزار شد و اسامی برندگان خوش‌شانس این قرعه‌کشی پرجایزه با ارزش مالی قابل‌توجه اعلام شد.

و در آخر استنداپ کمدی ابوطالب حسینی، اجرای زنده علی زند وکیلی در کنار حضور اینفلوئنسرهای سرشناس تکنولوژی ازجمله سام صابری، کیا رکنی، حسن امیری و … اوقات خوشی را برای مهمانان رقم زدند و فضای مناسبی برای دیدار و شبکه‌سازی فعالان این حوزه فراهم کردند.

گفتنی است ایونت کمپین پین‌فینیتی 4 تیرماه از ساعت 16 تا 20 در هتل استقلال تهران برگزار شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.