تمرکز دیبارایان بر صادرات محصولات مالی، بانکی و سرمایه‌گذاری در هوش مصنوعی

مدیر فروش شبکه بانکی دیبارایان، صادرات محصولات و خدمات را از مهمترین چشم‌اندازها و برنامه آتی شرکت دیبارایان دانست و گفت: صادرات راهکارهای نرم افزاری از مهم‌ترین برنامه آتی شرکت دیبارایان است؛ همچنین سرمایه‌گذاری کلان هوش مصنوعی در حوزه‌های مالی و بانکی به صورت مستمر پیگیری می‌شود.

محمدهادی علی‌نیا در حاشیه برگزاری نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ در گفت‌وگو با عصربانک با اشاره به تمرکز شرکت دیبارایان در حوزه بانکداری الکترونیک و فین تک گفت: این شرکت ارائه دهنده تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری در حوزه هوش مصنوعی نظیر اسکنرهای پیشرفته عنبیه و اثر انگشت است؛ در واقع دیبارایان دارای راهکارهای یکپارچه در زمینه بانکداری دیجیتال و کسب و کارهای فعال در حوزه فین تک از احراز هویت غیرحضوری گرفته تا امضای دیجیتال، مدیریت قرارداد هوشمند و سامانه صدور سفته و برات الکترونیک است.

او به تشریح دستاوردهای شرکت دیبارایان در سال جاری پرداخت و گفت: مهم‌ترین دستاورد دیبارایان در چندماهه ابتدایی امسال، امضای قرارداد همکاری با ۴ بانک جدید بوده؛ همچنین مشغله اصلی شرکت در فصلی که گذشت اجرای درست این قراردادها بوده است.

مدیر فروش شبکه بانکی دیبارایان، نمایشگاه الکامپ را کم رونق توصیف کرد و گفت: نمایشگاه الکامپ امسال طی دو روز اخیر نسبت به سال‌های گذشته خلوت و تحت تاثیر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بوده که امیدواریم در روزهای آتی بتوانیم جلسات مفیدی را با مشتریان جدید برگزار کنیم.

علی‌نیا همچنین به اهمیت حضور دیبارایان در نمایشگاه الکامپ اشاره کرد و گفت: دیبارایان به عنوان شرکتی که بیش از ۲ دهه در حوزه فناوری اطلاعات فعالیت دارد، به دلیل اهمیت «آگاهی از برند»، تجدید دیدار با فعالان اکوسیستم، مشتریان و کارفرمایان را همانند سال‌های گذشته در رویداد الکامپ در الویت دارد.

او صادرات محصولات و خدمات را از مهمترین چشم اندازها و برنامه آتی شرکت دیبارایان دانست و گفت: صادرات راهکارهای نرم‌افزاری از مهم‌ترین برنامه آتی شرکت دیبارایان است؛ همچنین سرمایه گذاری کلان در زمینه استفاده هوش مصنوعی در حوزه های مالی و بانکی به صورت مستمر پیگیری می‌شود.

مدیر فروش شبکه بانکی دیبارایان در پایان با اشاره به فعالیت دیباران در حوزه هوش مصنوعی گفت: ارائه سامانه نظارت بر تصویر با استفاده از AI که تحلیلی از رفتار مشتری ارائه می‌کند از فعالیت‌های مهم ما در این حوزه بوده که سال گذشته از آن رو‌نمایی شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.