رونمایی از پوز و اپلیکیشن اندرویدی «ماهر» در نمایشگاه الکامپ

شرکت معتمد اول هوشمند راهبر (ماهر) ارائه دهنده سرویس معتمد مالیاتی در سال ۱۴۰۲ آغاز به کار کرد و به پشتوانه تیمی از متخصصان و کارشناسان، سامانه‌ واسط مالیاتی‌‌ را طراحی کرد تا مؤدیان از طریق آن به صدور و ارسال صورتحساب‌های الکترونیکی خود به سامانه مؤدیان‌ اقدام کنند.

گروه خدمات انفورماتیک راهبر، به عنوان یکی از هلدینگ های فناوری اطلاعات کشور، در بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ واقع در نمایشگاه بین المللی تهران، سالن  ۸ -۹، غرفه ۳۵۶ حضور دارد.

در غرفه گروه راهبر مدیران و کارشناسان شرکت‌های زیرمجموعه از جمله شرکت ماهر، ارائه دهنده خدمات معتمد مالیاتی و شرکت فنار، ارائه کننده خدمات امضا و احراز الکترونیکی و سفته و برات الکترونیکی، پذیرای مهمانان هستند.

حضور شرکت ماهر به عنوان ارائه دهنده خدمات معتمد مالیاتی در نمایشگاه الکامپ 1403 فرصتی فراهم آورد تا با حمید حمیدی‌پور؛ مدیرعامل «ماهر» به‌ گفتگو بنشینیم و با برنامه‌های آتی و چشم‌انداز ماهر آشنا شویم.

«ماهر» در حوزه مؤدیان حقیقی و حقوقی فعالیت دارد

حمید حمیدی‌پور در ابتدا به معرفی شکل‌گیری شرکت ماهر پرداخت و گفت: شرکت معتمد اول هوشمند راهبر (ماهر) فعالیت خود را از سال 1400 با مقدمات اخذ مجوز شرکت معتمد مالیاتی (TSP) آغاز کرد و پس از اقدامات سازمان امور مالیاتی در اواخر آبان 1401 تأسیس شد و در دی‌ماه 1401 موافقت اصولی را از مرکز تنظیم مقررات و پایانه‌های فروشگاهی سازمان امور مالیاتی کشور دریافت کرد.

وی افزود: سپس در 29 فروردین 1402 مجوز TSP به‌عنوان چهارمین شرکت معتمد مالیاتی نوع اول از سازمان امور مالیاتی اخذ شد و از آن زمان در حوزه‌های مؤدیان حقیقی و حقوقی بازارسازی و توسعه بازار فعالیت می‌کند.

«ماهر» همکاری جدی با صنف طلا و جواهر دارد

مدیرعامل شرکت معتمد اول هوشمند راهبر در مورد دستاوردهای شرکت گفت: نگاه اصلی شرکت ماهر ارتقاء و افزایش صورتحساب‌های الکترونیکی ارسالی به سازمان امورمالیاتی و افزایش تراکنش‌ها بوده‌ است.

وی خاطرنشان کرد: ماهر در پایان سال 1402، به‌عنوان شرکت سوم در رنکینگ سازمان امور مالیاتی در تعداد صورتحساب و رنکینگ دوم در تعداد صورتحساب موفق ارسالی انتخاب شد و به هدف خود در کسب درصد مطلوب صورتحساب‌ها دست یافت.

حمیدی‌پور ادامه داد: یکی از برنامه‌هایی که از ابتدای تأسیس شرکت در دستور کار بود، مذاکره با سازمان امور مالیاتی برای مرتبط ‌شدن بعضی از مشتریان به سامانه مؤدیان بود که خوشبختانه این هدف نیز محقق شد.

مدیرعامل «ماهر» در مورد همکاری با صنوف مختلف اظهار داشت: «ماهر» به مجموعه‌های متفاوت در صنایع مختلف نظیر تله‌کام، ریتیل، مجموعه‌های بورسی و دولتی  خدمات ارائه می‌دهد و از حدود چهار ماه پیش صنف طلا و جواهر نیز به این مجموعه‌ها اضافه شده که با سه PSP تفاهم‌نامه امضاء شده‌ و به‌طور خاص به صنف طلا و جواهر نیز خدمات ارائه می‌گردد.

پوز و اپلیکیشن اندرویدی ماهر

حضور در الکامپ فرصت معرفی خدمات را فراهم می‌آورد

حمیدی‌پور به دستاوردهای «ماهر» نیز اشاره کرد و گفت: به روز رسانی پلتفرم و ارتقای مطلوب بسترهای زیرساختی مجموعه، لانچ اپلیکیشن و پوز اندرویدی و ورود جدی به بازار اصناف مهم‌ترین دستاوردهای «ماهر» طی ماه‌های اخیر است.

وی دلیل حضور در نمایشگاه الکامپ 1403 را معرفی خدمات و سرویس‌ها با شرکای تجاری و مشتریان عنوان کرد و ادامه داد: گرچه نمایشگاه الکامپ امسال شرایط خوبی دارد اما نسبت به سال گذشته کم رونق است که به‌نظر می‌رسد شرایط انتخابات در این زمینه تاثیرگذار بوده‌است.

افزایش تعداد مؤدیان در سال جاری دنبال می‌شود

مدیرعامل «ماهر» در مورد برنامه‌های آتی شرکت گفت: برخلاف استراتژی‌های گذشته، افزایش تعداد مؤدیان در سال جاری دنبال می‌شود.

وی افزود: برنامه جدی دیگر این است که حداقل حفظ جایگاه در ارسال صورتحساب و به‌عبارتی حفظ سهم بازار مورد توجه باشد.

حمیدی‌ پور در پایان خاطرنشان کرد: دوشنبه 11 تیرماه با حضور مسئولان امور مالیاتی از پوز اندرویدی، اپلیکیشن اندرویدی و تفاهم‌نامه با PSPها در نمایشگاه الکامپ رونمایی شد که برای همه صنوف کاربرد دارد و عملا کار ثبت، صدور و ارسال صورتحساب‌های الکترونیکی به خوبی شکل می‌گیرد و تسهیل‌گری خوبی برای مؤدیان ایجاد خواهد شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.