یاس ارغوانی، پرچمدار پایانه‌های فروشگاهی

معاونت عملیات شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی به عنوان بازوی اجرایی شرکت به‌پرداخت ملت با بیان اینکه این شرکت اولین و پیشروترین مرکز در حوزه پرداخت الکترونیک کشور است، گفت: ما در اهداف و چشم‌انداز خود، کیفیت خدمات را بیش از پیش ارتقا می‌دهیم تا بتوانیم با تغییرات نیازهای پذیرندگان و پیشرفت سطح تکنولوژی و دانشی در این زمینه همراه باشیم و سرویس‌های باکیفیت‌‌تری را به پذیرندگان خود ارائه دهیم.

رضا غلام‌پور با تاکید بر اهمیت نیروی انسانی در این شرکت توضیح داد: در شرکت یاس ارغوانی برخلاف برخی از شرکت‌های فعال در حوزه پرداخت، کلیه نیروها استخدام شرکت بوده و این موضوع محاسن زیادی از جمله دلبستگی بالای پرسنل و تعهد بالای آنها بر انجام وظایف محوله را دارند. این موضوع باعث افزایش ماندگاری پرسنل شده و تجربه فنی و تخصصی نیروهای حاضر را که در سرویس‌های PM و EM به محل کسب پذیرندگان مراجعه می‌کنند، افزایش می‌دهد و باعث می‌شود که به‌خوبی و موثر بتوانند مشکلات مربوط‌به پوز و درخواست‌های پذیرندگان را مرتفع کنند.

وی ادامه داد: ما در کلیه استان‌های کشور از حضور نیروهای فنی و مستقر در مراکز بهره می‌بریم که این نیروها علاوه بر پروژه پوز، در بسیاری از جایگاه‌های کشور نیز به‌طور موثری نقش ایفا می‌کنند و می‌توانند سرویس‌های بهینه‌تری را در اسرع وقت و با بهترین کیفیت به جایگاه‌های سوخت کشور ارائه کنند. می‌توان گفت این پروژه جزو بزرگ‌ترین پروژ‌ه‌های ملی کشور می‌باشد که با توجه به حساسیت آن جهت پیشبرد اهداف این پروژه، می‌طلبد از نیروهای بسیار مجرب و حرفه‌ای در این زمینه استفاده می‌گردد.

یاس ارغوانی بیش از یک میلیون پوز فعال دشرکت به‌پرداخت ملت را پشتیبانی می‌کند

معاونت عملیات شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی در حال حاضر ما در کشور بیش از یک میلیون پوز فعال در محل پذیرنده داریم که با توجه به آموزش‌های دوره‌ای به پرسنل و شناسایی نیاز پذیرنده، می‌توانند در زمان مراجعه،‌ نیازها و درخواست‌‌های پذیرنده را تحلیل کرده و با اعلام این شرایط، پذیرندگان را به‌درستی راهنمایی نماییم و بدین‌ترتیب امکان توسعه بازار نیز به‌صورت چشمگیری وجود دارد. ما همچنین می‌توانیم بالغ بر 40 هزار پوز را به‌صورت ماهانه به چرخه پرداخت کشور اضافه کنیم.

مهندس غلامپور ادامه داد: این مراکز علاوه‌بر پروژه‌های پوز و سوخت، پروژه‌های مربوط‌به پشتیبانی شعب بانک ملت را نیز بر عهده دارند. این پروژه بخشی از پروژه‌هایی است که در سطح مراکز و در سطح استان‌ها جریان دارند. ما با مراجعه به مدیریت شعب استان‌ها و تشکیل جلسات مستمر،‌ امور مربوط‌به شعب را پیگیری و با شناسایی نیازهای مدیریت شعب و بررسی اصلاحات انجام‌شده و نیاز‌سنجی مجدد، می‌توانیم سرویس موثرتری به شعب بانک ملت در سراسر کشور ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه در حوزه معاونت عملیات، که به عنوان بزرگترین تیم عملیاتی و اجرای  شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی با بیش از ۱۲۰۰ نفر پرسنل در سراسر کشور، مشغول به فعالیت هستند، افزود: این موضوع حساسیت مدیریتی و نظارتی این تیم را،  به‌‌خوبی نشان می‌دهد و ایجاد هماهنگی و نگه داشتن انسجام در قالب یک چهارچوب استاندارد، نقش بسیار پررنگی را ایفا می‌کند.

تلاش برای ارتقای استاندارد مشتریان خاص

معاونت عملیات شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی با بیان اینکه در حوزه عملیات، تغییرات بسیاری بنا به شرایط هر مشتری عام یا خاص ایجاد می‌شود، افزود: مشتریان خاص شرایط خاص خود را دارند و این باعث می‌شود که بتوانیم استانداردهای هر مشتری را بالا ببریم، به‌گونه‌ای که برای تمامی مشتریان،‌ شرایط مختص خودشان را رعایت کنیم. این موضوع نشان‌گر دقت و حساسیت بالای این حوزه است. هدف نیز این است که بتوانیم بالاترین استاندارد و کیفیت خدمات را به کلیه پذیرنگان خود در سراسر کشور ارائه دهیم.

مهندس غلامپور همچنین خاطرنشان کرد: آمارها دال بر این است که ما می‌توانیم ماموریت خود را به‌عنوان اولین و پیشروترین مرکز در حوزه پرداخت الکترونیک کشور به‌خوبی ایفا کنیم. ما در اهداف و چشم‌انداز خود، کیفیت خدمات را بیش از پیش ارتقا می‌دهیم تا بتوانیم با تغییرات نیازهای پذیرندگان و پیشرفت سطح تکنولوژی و دانشی در این زمینه همراه باشیم و سرویس‌های باکیفیت‌‌تری را به پذیرندگان خود ارائه دهیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.