رونمایی از هویت بصری جدید تفتا در الکامپ ۲۷

تفتا در مراسمی که با حضور مدیرعامل بانک تجارت برگزار شد، به صورت رسمی از ریبرندینگ خود خبر داد. در این مراسم که در سومین روز نمایشگاه الکامپ و در محل غرفه تفتا برگزار شد، تحلیلی از چرایی اعمال این تغییرات ارائه و از هویت بصری این شرکت رونمایی شد.

هادی اخلاقی، مدیرعامل بانک تجارت که به عنوان مهمان ویژه در این مراسم حضور داشت، از تفتا به عنوان بازوی اصلی این بانک در بحث توسعه فناوری‌های بانکی یاد کرد و گفت: اکنون این شرکت به سطحی از بلوغ رسیده که در قالب هدایتگر و حمایتگر بانک عمل می‌کند و ما حتی در بحث مهاجرت هسته بانک و اعمال تغییرات در سوییچ آن، از خدمات این هلدینگ و زیرمجموعه‌های آن بهره بردیم.

اخلاقی نقش تفتا در تحقق رویکرد جدید بانک تجارت را که رویکرد نزدیک شدن هرچه بیشتر به مشتریان و طراحی و توسعه محصولاتی مطابق سلیقه و نیاز آنهاست، نقشی بی‌بدیل دانست. او در ادامه افزود: عملکرد خوب این مجموعه باعث شده که هم کسب‌وکارمشتریان بانک رونق بگیرد و هم بانک تجارت از قبل رونق ایجاد شده برای مشتریان، بتواند وضعیت خود را بهبود دهد و خدمات بهتری به مشتریان حقیقی، اصناف و شرکتها ارائه کند.

در بخش دیگری از این مراسم، محمد فرجود، مدیرعامل تفتا به تشریح فرآيند ریبرندینگ و تغییر هویت سازمانی این شرکت پرداخت و مفاهیمی که در طراحی هویت جدید این سازمان مورد تاکید بوده را تبیین کرد.

هویت بصری جدید تفتا

فرجود با اعلام عبارت «پیشرو در خلق تجارت آینده» به عنوان شعار جدید برند تفتا اظهار کرد: اکنون چشم‌انداز در نظر گرفته شده برای برند تفتا آن است که به بزرگترین بازیگر صنعت بانکداری دیجیتال و فناوری های مالی کشور تبدیل شویم و باید اذعان کرد که اکنون به تحقق این هدف بسیار نزدیکیم. مدیرعامل تفتا سه ماموریت اصلی این شرکت را توسعه زنجیره خدمات بانک، راهبری شرکتها و در نهایت کمک به بانک در تحقق اهداف تحول دیجیتال دانست و افزود: در طراحی هویت سازمانی جدید تلاش شده تا تمام این موارد گنجانده شوند و برند جدید بازتابی از تمام این اهداف و چشم‌اندازها باشد.

مدیرعامل تفتا مفاهیم پله، سکان و رشد را از مفاهیم کلیدی درنظر گرفته شده برای این برند عنوان کرد و گفت: در حقیقت این مفاهیم بیانگر آنند که در مسیر فعالیت خود قصد داریم پله‌ای برای رشد کسب‌وکارهای زیرمجموعه و همراه خود باشیم و آنها را در مسیر تحول هدایت و جهت‌دهی کنیم.

طبق توضیحات ارائه شده در این مراسم، سبک جدید لوگوی این شرکت، برگرفته از الگوی برند مادر یعنی بانک تجارت است؛ با این حال تفتا سعی کرده تا با حفظ اصالت الگوی برند مادر هویت بصری مدرن و به روزی ارائه دهد تا نمادش، بیانگر همراهی و تسهیل‌گری مسیر اهداف آینده این برند باشد. این هویت بصری جدید، از دل سازمان و مغزهای متفکر برندها و بر اساس مدل‌های تفکر مدرن طراحی و خلق شده است و از آنجا که تفتا به عنوان هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت فعالیت می‌کند، تیم طراحی برای خلق هویت بصری جدید، از جمله «راهبر زیست‌بوم دیجیتال بانک تجارت» الهام گرفته اند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.