حضور فدکس در نمایشگاه الکامپ با تأکید بر شعار «از فردا، برای امروز»

الکامپ ۱۴۰۳ با شور و انرژی‌های هر ساله‌اش در حوزه فناوری و اقتصاد دیجیتال برگزار شد. در این میان، حضور فدکس با شعار «از فردا، برای امروز» و ارائه خدمات در زمینه اعطای اعتبار، نظر بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کرد.

در دنیای امروز، اقتصاد دیگر فقط به معنای مبادله کالا و خدمات نیست. اقتصاد دیجیتال، بستری نو برای خلق ارزش، حل چالش‌ها و ارتقای سطح زندگی بشر است. با این حال، متاسفانه کلمه «اقتصاد» در جامعه بار روانی منفی دارد. تورم، نوسانات بازار و مشکلات معیشتی، دغدغه‌هایی هستند که ذهن بسیاری از مردم را مشغول کرده‌اند.

فدکس، با درک این دغدغه‌ها، متعهد به ارائه راه‌حل‌هایی نوین برای بهبود کیفیت زندگی و ارتقای سطح رفاه جامعه است. اقتصاد دیجیتال، یکی از ارکان این تحول است.

در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ فدکس با قرار دادن چند وب‌کیوسک‌(Credit Point)، گامی در جهت تحقق این هدف برداشت.

 

https://asrebank.ir/?p=215775

وب‌کیوسک‌‌ها به بازدیدکنندگان امکان می‌دادند تا به آسانی و در عرض چند دقیقه، مراحل دریافت اعتبار خود را انجام دهند. این اعتبار، مشابه کارت‌های اعتباری رایج در جامعه نیست؛ در واقع همراهان فدکس با این اعتبار، ابزاری قدرتمند برای حذف دغدغه‌های مالی دارند و گامی در جهت تحقق «زندگی ایده‌آل» بر می‌دارند. حاضران نمایشگاه با دریافت اعتبار خود، بدون نیاز به کارت بانکی به بیشتر از ۱۵۰۰ فروشگاه‌ آنلاین و حضوری دسترسی دارند، رویای سفر خود را خلق می‌کنند و از محدودیت‌ها عبور می‌کنند.

استقبال بازدیدکنندگان از وب‌کیوسک‌ها(Credit Point)، نشان‌دهنده‌ی دقت و علاقه‌ی مردم به راه‌حل‌های نوین برای حذف دغدغه‌های مالی و ارتقای سطح زندگی است.

فدکس با شیوه بازاریابی متمایز خودش معتقد است: «هر کسی یک باشگاه می‌خواهد!». باشگاهی برای زندگی تا از طریق آن عیار لحظه حال را درک کنند.

فدکس با حوزه‌های خرید، سلامت، سفر و مدیریت اقتصادی شروع کرده است. اگر تمرکز بر سبک زندگی را در نظر بگیریم، فدکس جزو اقلیت‌های این روزهای کسب‌وکارها است.

فدکس در حاشیه‌ی این رویداد، جلسات متعددی با سایر سازمان‌های پیشرو در حوزه فناوری و اقتصاد دیجیتال برگزار کرد. این جلسات فرصتی برای تبادل نظر و ایده، بررسی زمینه‌های مشترک برای همکاری و ایجاد هم‌افزایی در جهت توسعه‌ی اقتصاد دیجیتال بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.