برگزاری نشست همکاران پیشخوانهای شهرنت منطقه خوزستان در هتل پارس اهواز
در این نشست، نمازی، مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر، جانانه، رئیس منطقه خوزستان بانک شهر، باقر نگهداری، معاون منطقه خوزستان و سایر مدیران ارشد شرکت توسعه و نوآوری شهر حضور داشتند.
ابراهیم جانانه، رئیس منطقه خوزستان بانک شهر ضمن خوشآمدگویی به مجموعه توسعه و نوآوری شهر گفت: خلق محصولات جدید و ارائه این محصولات به مشتریان یکی از مهمترین خدمات بانک شهر است که خوشبختانه مجموعه توسعه و نوآوری شهر توانسته است در راستای اهداف بانک شهر بسیار توانمند به ارائه خدمات بانکداری اینترنتی و تکریم ارباب رجوع در پیشخوانهای شهرنت بپردازد و رضایت مشتریان بانک را جلب نماید.
نمازی، مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر ضمن قدردانی از فعالیتها و همکاریهای موثر متصدیان پیشخوانهای شهرنت گفت: رفاه و معیشت متصدیان یکی از اصلیترین دغدغههای ما در مجموعه بود که خوشبختانه طی یک سال گذشته سعی کردیم این مهم را تقویت کنیم تا شما راهبران عزیز با آرامش و انگیزه مضاعف در انجام خدمات پیشخوانهای شهرنت و بهینهسازی کلیه امور تلاش نمایید.
وی در ادامه با اعلام اینکه در یک سال گذشته پیشخوانهای شهرنت در جذب منابع، پیشرفت ۸۰ درصدی داشتهاند، اظهار داشت: در تلاش هستیم با توانمندسازی امور فنی و راهاندازی هر چه سریعتر سرویس آفلاین، خدمات بانکی مبتنی بر حساب را در همه پیشخوانهای شهرنت عملیاتی نماییم. لذا امیدواریم متصدیان پرتلاش این حوزه، با به کارگیری تمام قوای خود در جهت پیشرفت و اهداف مجموعه توسعه و نوآوری شهر بیش از پیش در جهت افزایش جذب منابع، صدور کارت هدیه و افزایش تراکنش قدم بردارند.
آزادانی معاون برنامهریزی و کسب و کار در ادامه به ارائه گزارش عملکرد راهبران منطقه خوزستان پرداخت و گفت: پیشخوانهای شهرنت منطقه خوزستان در انجام تراکنش عملکرد بسیار عالی داشتهاند، همچنین در بخش صدور کارت هدیه رتبه چهارم را در بین پیشخوانها کسب کرده اند که جا دارد از تمام تلاش متصدیان عزیز قدردانی نموده و امیدوار باشیم که این روند رو به جلو ادامهدار باشد.
در این نشست، ورک شاپ انگیزشی آموزشی تحت عنوان “ارتباط موثر با مشتریان” با حضور دکتر صالح زعیم از مدرسین برتر حوزه توسعه فردی برگزار شد و در پایان از راهبران منتخب منطقه خوزستان با اهدا لوح و هدیه تجلیل بهعمل آمد.