شعبه شرق شرکت وثوق در مشهد افتتاح شد

دومین شعبه شرکت توسعه اعتماد وثوق گستر در شرق کشور با حضور مدیران ارشد گروه فناوری اطلاعات بانک ملت، مقامات کشوری و استانی در شهر مشهد با هدف تسهیل و تسریع خدمت‌رسانی به‌موقع به مودیان مالیاتی در راستای اجرای قانون پایانه‌های فروش و سامانه مودیان برای ارائه خدمات معتمد مالیاتی افتتاح شد.

خسرو سرپیری مدیرعامل و عضو هیات مدیره این شرکت در آیین افتتاح شعبه منطقه شرق کشور، با بیان چگونگی ایجاد شرکت وثوق، سیر مراحل اخذ مجوز و اشاره به رسالت این شرکت که تبدیل شدن به برترین شرکت ارائه خدمات معتمد مالیاتی در کشور است بیان کرد: یکی از ابزارهای رسیدن به اهداف وثوق گسترش بازار و ارائه خدمات به مودیان از طریق راه‌اندازی شعب خارج از تهران است. وی با اشاره به اینکه این شعبه ارائه‌کننده خدمات مالیاتی در مناطق خراسان شمالی، رضوی و جنوبی خواهد بود، بیان کرد: وثوق به عنوان بازوی اجرایی سازمان مالیاتی، فعالیت خود را صرفا در تهران متمرکز نخواهد کرد و تا پایان سال 7 شعبه منطقه‌ای دیگر در کشور افتتاح و خدمات‌دهی به مودیان را آغاز خواهیم کرد و در تلاش هستیم در مسیر ارائه خدمات به جامعه اصناف و تولیدکنندگان گام برداریم.

محمد برزگری رئیس شورای عالی مالیاتی کشور در این مراسم با بیان اینکه شرکت وثوق در بین شرکت‌های معتمد در کمتر از یک سال امتیاز قابل توجهی کسب کرده عنوان کرد: روند رشد این شرکت نشان‌دهنده عزم جدی گروه بانک ملت برای اجرای سیاست‌های سازمان مالیاتی است و در تلاش هستیم که سازمان مالیاتی با سرعت بیشتری در مسیر برگشت ناپذیر خود حرکت کند.

برزگری با اشاره به برگشت ناپذیر بودن قانون پایانه‌های فروشگاهی تاکید کرد: مهمترین بازوی قدرتمند سازمان امور مالیاتی برای اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی، شرکت‌های معتمد هستند. ایجاد عدالت مالیاتی و شفافیت مالیاتی در کشور، نیازمند ایجاد شرکت‌های معتمد ارائه دهنده خدمات مالیاتی بود و خوشبختانه شرکت وثوق با توسعه شعب خود، به خوبی در حال توسعه خدمات است.

مهدی موحدی بکنظر رئیس مرکز تنظیم مقررات نظام پایانه‌های فروشگاهی با یادآوری نحوه تسلیم اظهارنامه در گذشته بیان کرد: با تاسیس شرکت‌های معتمد قرار است اظهار نامه‌های دوره‌ای مبتنی بر صورت حساب‌های الکترونیکی و اطلاعات مندرج در آن، به شکل رویدادمحور در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار گیرد.

رئیس مرکز تنظیم مقررات نظام پایانه‌های فروشگاهی بر این باور است اهداف این سازمان افزایش بهره‌وری و کارایی، توسعه پایانه‌های فروش و سامانه مودیان است و به این منظور باید پلی به عنوان شرکت معتمد وجود داشته باشد تا بتواند به اهداف سازمان مالیاتی کمک کند. وی هدف دیگر این سازمان را هدایت و نظارت هدفمند براساس شاخص‌های ارزیابی دانست و افزود: ایجاد فضای رقابتی و عادلانه بین شرکت‌های معتمد از دیگر اهداف مرکز تنظیم مقررات نظام‌ پایانه‌های فروشگاهی است.

موحدی بکنظر با یادآوری اینکه شرکت وثوق در مقایسه با سایر شرکت‌های معتمد، امتیاز قابل توجهی در مدت کوتاهی در بسیاری از شاخص‌ها کسب کرده بیان کرد: سازمان مالیات شاخص‌های ارزیابی مختلفی مانند تعداد مودیان تحت پوشش، میزان پوشش سهم از بازار، تراکم جغرافیایی، میزان رضایت مودیان و… در نظر گرفته و خوشبختانه آمار عملکرد شرکت وثوق نشان از رضایت مودیان دارد و با افتتاح شعب در کشور، در حال افزایش امتیاز خود است.

در ادامه این مراسم شاکر رضا مریدی رئیس سازمان امور مالیاتی خراسان رضوی از رشد تعداد اظهارنامه‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان خراسان رضوی خبر داد و بیان کرد: آغاز این طرح پویایی این سیستم را نمایان کرد و خوشبختانه اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی، بسیاری از مشکلات مودیان و کارگزاران را حل کرده است.

مهران مرشدی رئیس انجمن صنفی مدیران عالی استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه در سرعت بخشیدن به توسعه نیازمند تعیین تکلیف صورتحساب نوع سوم، بسترسازی مناسب سامانه‌های دولتی و انتقال داده‌ها به سامانه مودیان است اظهار کرد: شرکت‌های معتمد، بیمه‌گران سازمان مالیاتی در مقابل جرائم احتمالی سامانه مودیان هستند و چنانچه در سازمان مالیاتی معتمدها را به عنوان بیمه‌گر معرفی کنیم، جایگاه مناسب‌تری در بین مودیان خواهیم داشت.

همچنین گفتنی است در این مراسم، مریم لیلی‌دوست مدیر امور مالی بانک ملت، مالک ضرغامی مدیر شعب بانک ملت در استان خراسان رضوی، محمدمهدی تقی‌پور مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت، آیدین آرنگ مدیرعامل شرکت یاس ارغوانی، علی گلزاری عضو هیات مدیره هلدینگ بهسازان فردا، محمد زیوری معاون مالی و اقتصادی هلدینگ بهسازان فردا، اعضای اتاق اصناف استان خراسان رضوی و همچنین معاونین و مدیران شرکت وثوق نیز حضور داشتند.

شعبه شرق کشور شرکت وثوق در شهر مشهد، خیابان پاسداران، مجتمع فیروزه شرق طبقه دوم واحد 2115 آماده ارائه تمامی خدمات مالیاتی به مشتریان عزیز است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.