دفاتر داتین در قزوین و شیراز آغاز به کار کردند

داتین در پیروی از فرهنگ سازمانی فراگیر و با نگاه به سرمایه‌گذاری در جذب سرمایه‌های انسانی از سراسر ایران، دفاتر شیراز و قزوین را راه‌اندازی کرد و تعداد دفاتر استانی خود را به چهار رساند.

داتین برای افزایش سرعت رشد و قدرت عملکردی، نگاه متمرکزی به توسعه سازمانی دارد و تصمیم گرفته با افزایش دفاتر استانی، فرصت‌های شغلی متنوعی را برای افراد متخصص و کارآمد در شهرهای مختلف ایجاد کند.

مهدیه نوروزیان، معاون برنامه‌ریزی و توسعه داتین در تشریح استراتژی افتتاح دفاتر استانی داتین می‌گوید: «ما افتتاح دفاتر استانی را شیوه‌ای از سرمایه‌گذاری در حوزه جذب افراد متخصص می‌دانیم و به‌دنبال آن هستیم تا با جذب افراد کارآمد و متخصص، سرعت توسعه داتین را افزایش دهیم. براساس زیرساخت‌های فناوری که در داتین توسعه داده‌ شده و با نگاه به توسعه سازمانی، توسعه دفاتر سازمانی را دنبال خواهیم کرد.»

در امتداد فرهنگ سازمانی فراگیر، پذیرنده و حمایت‌گر، داتین تلاش دارد تا استعدادها از مناطق و فرهنگ‌های مختلف را  جذب کند. تجربه داتین در افتتاح دفاتر استانی مشهد و اصفهان نشان داده که افراد با پس‌زمینه‌های متفاوت می‌توانند دیدگاه‌ها و رویکردهای متفاوتی در حل چالش‌های کسب‌وکار داشته باشند و این تنوع ایده‌ها، توسعه محصولات و خدمات جدید، بهبود فرایندهای داخلی و افزایش کارایی سازمان را به‌دنبال داشته است.

اکنون در شیراز و قزوین ۳۰ همکار در دفاتر داتین مستقر هستند، موقعیت‌های شغلی برای این دو دفتر باز است و متخصصان می‌توانند رزومه‌های کاری خود را با هدف اشتغال در این دو دفتر ارسال کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.