برخورد مناسب با مشتری اولویت بانک ایران زمین است
در این جلسه بهزاد ترویجی مدیر استان بر لزوم تشکیل جلسات هفتگی به منظور برنامه ریزی های لازم در جهت تحقق اهداف ابلاغی در شاخص های مختلف تاکید کرد و طرح تسهيلاتی انتخاب پلاس را عاملي مهم در جهت پاسخگويي به نياز مشتريان متقاضي اين طرح بيان كرد.
ترویجی از همكاران خواست تا با معرفي دقيق سرويس ها و خدمات بانك در جهت جذب و رضايت مشتريان تلاش كنند.
مدیر استان بر ضرورت رعایت نظافت، پاکسازی فضای داخلی و انضباط در بایگانی شعب بانک ایران زمین تاکید کرد و پیروی از الگوهای مورد تایید بانک الزامی خواند.
ترویجی بر نحوه برخورد با مشتریان بالفعل و بالقوه و جذب آنان تاکید کرد و به روسای شعب گفت: شایسته است در این خصوص به عملكرد همكاران نظارت بيشتري داشته تا در زمان مراجعه مشتریان به شعب علاوه بر معرفي كامل محصولات بانك، با برخورد مناسب شاهد افزايش رضايت مندي و در نهایت افزایش سهم بازار منطقه باشيم.
ترویجی لازمه رشد شعب و بهبود جایگاه در بین سایر شعب کشور را در گرو تلاش مضاعف کلیه همکاران دانست و افزود: برای دستیابی به موفقیت باید با برنامه ریزی، تقسیم اهداف بلند مدت به هدف های کوتاه مدت، بازاریابی خرد و کلان و شناسایی مشتریان بالقوه به گونه ای عمل کنیم تا شاهد تحقق اهداف ابلاغی باشیم.
در ادامه مصطفی شبانیان معاون اداری و مالی منطقه، عملکرد شعب در بخش های مختلف همچون تسهیلات، تعهدات و بانکداری مدرن مورد تحلیل بررسی قرار داد و گفت: لازم است مسئولین شعب در جلسات با همکاران خود ضمن تعیین اهداف هفته ای و شناسایی هر چه دقیق تر مشتریان هدف، سعی در تحقق هدف تعیین شده در ماه جاری داشته باشند.