افتتاح حساب حضوری تا ساعت ۸ شب در پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر

افتتاح حساب به صورت آفلاین در پیشخوان‌های شهرنت در ساعات غیر اداری راه‌اندازی شد.

پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر که منطبق با استانداردهای روز بانکداری الکترونیکی مجهز شده‌اند این فرصت را فراهم ساخته تا مشتریان بدون دغدغه امور بانکی خود را انجام دهند. سرویس آفلاین افتتاح حساب یکی از سرویس‌های جدید است که روی دستگاه‌های خودبانک این پیشخوان‌ها راه‌اندازی گردیده و مشتریان می‌توانند حتی در ساعات غیراداری افتتاح حساب خود را انجام دهند.

متخصصین فنی مجموعه توسعه و نوآوری شهر در راستای کاهش هزینه و صرفه جویی در زمان و همچنین تسهیل خدمات برای مشتریان و متصدیان شعب مجازی، سرویس آفلاین جهت افتتاح حساب را راه‌‌اندازی نموده‌اند به طوری که بدون نیاز به تماس تصویری با شعب مجازی بانک شهر و منتظر ماندن در صف جهت دریافت خدمات می‌توانند تا ساعت 20 در پیشخوان‌های شهرنت افتتاح حساب خود را انجام دهند.

مشتریان با مراجعه به پیشخوان‌های شهرنت پس از احراز هویت و بارگذاری مدارک شناسایی خود، یک کد رهگیری از طریق پیامک دریافت می‌کنند سپس بانک با استعلام از ثبت احوال و انجام سایر مراحل، افتتاح حساب را انجام داده و کارت را برای مشتری صادر می‌نماید.

یکی از مزیت‌های سرویس آفلاین این است که مشتری در جهت دریافت خدمات و پاسخگویی متصدی شعبه مجازی بانک شهر منتظر نمی‌ماند و می‌تواند با انجام مراحل ثبت نام و دریافت کد رهگیری افتتاح حساب خود را ثبت نموده و پس از دریافت پیامک از سمت بانک شهر نسبت به دریافت کارت بانکی خود از طریق دستگاه وب‌کیوسک اقدام نماید، این در حالی است که مشتریان در سرویس آنلاین افتتاح حساب، جهت دریافت خدمات بانکی از 10 دقیقه تا یک ساعت باید در صف انتظار منتظر می‌ماند تا مراحل افتتاح حساب با تماس آنلاین متصدی شعبه مجازی در همان روز صورت گیرد و کارت صادر شود.

شایان ذکر است؛ افتتاح حساب مشترک نیز از سرویس‌های جدید خودبانک است که در حال حاضر فعلا به صورت آفلاین در دسترس نیست و نیاز به تماس تصویری دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.