امکان پرداخت کریپتو برای مشتریان اروپایی فِراری

شرکت ایتالیاییِ سازنده خودروهای لوکس و اسپرت، در روز چهارشنبه (۳ مرداد) اعلام کرد که از پایان جولای، سیستم پرداخت با ارزهای دیجیتال را برای مشتریان اروپایی فراهم خواهد کرد.

شرکت فِراری اعلام کرده که در حال آماده شدن برای گسترش سیستم پرداخت ارزهای دیجیتال خود به اروپا است، آن هم پس از آنکه این سیستم در آمریکا با موفقیت همراه بود.

 

به نوشته کوین تلگراف، این شرکت ایتالیاییِ سازنده خودروهای لوکس و اسپرت، در روز چهارشنبه (3 مرداد) اعلام کرد که از پایان جولای، سیستم پرداخت با ارزهای دیجیتال را برای مشتریان اروپایی فراهم خواهد کرد.

فِراری در اواخر سال 2023 اعلام کرده بود مشتریان آمریکایی می‌توانند خودروهای این شرکت را با استفاده از ارزهای دیجتیال خریداری کنند.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‌کوین در روز چهارشنبه (۳ مرداد) از ۶۵ هزار و ۴۸۱ دلار تا ۶۷ هزار و ۷۲ دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت ۱۸:۵۶ به وقت ایران، ۶۶ هزار و ۶۰۸ دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بود و قیمت آن حدود ۱۰ دلار بییشتر شده است.

ارزش معاملات بزرگ‌ترین ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۲۹/۴۳ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته قبل، حدود ۳ درصد افزایش یافته است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از ۳ هزار و ۴۱۱ دلار تا ۳ هزار و ۴۸۷ دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت ۱۸:۵۶ به وقت ایران، ۳ هزار و ۴۲۱ دلار معامله شده است. ارزش معاملات دومین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸/۶۹ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته تغییر چندانی نداشته است.

/دنیای اقتصاد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.