رشد ۴۳ درصدی سود خالص ارتباط فردا در سال ۱۴۰۲

مجمع عمومی سالانه شرکت ارتباط فردا، با حضور اکثریت سهامداران، در ساختمان مرکزی بانک آینده برگزار شد ودر این مجمع، صورت‌های مالی این شرکت به تصویب رسید.

مسعود وکیلی‌نیا، مدیرعامل شرکت ارتباط فردا در ابتدا گزارش عملکرد شرکت برای سال مالی منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۲ را قرائت نمود و در ادامه گزارش مفصلی در مورد برنامه‌های آتی شرکت در سال ۱۴۰۳ ارائه کرد.

مدیرعامل هلدینگ ارتباط فردا، ضمن قدردانی از تلاش های کارکنان و همراهی سهامداران به تشریح عملکرد این شرکت در سال مالی منتهی به 1402/12/29 پرداخت و ضمن ارائه‌ روند رو به رشد شرکت در سال های اخیر و اهداف سال ۱۴۰۳، به گام‌های پیشِ رو و اولویت‌های عملیاتی شرکت اشاره نمود.

ارائه سرویس‌های خدمات مالی باز (Open Finance)، تجاری سازی اپلیکیشن آبانک و توسعه پلتفرم ایران‌کارت را از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های شرکت ارتباط فردا در سال ۱۴۰۲ عنوان نمود.

مدیرعامل هلدینگ ارتباط فردا درپایان گفت: ارتقای همراه‌کارت به یک پلتفرم سوپراپلیکیشن و ارائه سرویس‌های متنوع در آن، توسعه زیرساخت اعتباردهی خرد (Lend Tech) و همچنین ارائه سرویس‌های AI و Big Data از برنامه‌های پیش روی شرکت در سال ۱۴۰۳ است.

سود خالص ارتباط فردا

لازم به ذکر است بر اساس گزارش‌های مالی ارائه‌شده در مجمع، سود عملیاتی ارتباط فردا در سال ۱۴۰۲ رشد ۱۰۸ درصدی را تجربه کرده و به ۲ هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال رسیده است.

همچنین سود خالص ارتباط فردا در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲ هزار و ۵۰۶ میلیارد و ۶۷۵ میلیون ریال اعلام شده است که در مقایسه با سال ۱۴۰۱، بیانگر رشد ۴۳ درصدی سود خالص است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.