ماموریت ویژه هوش مصنوعی در مرکز تماس ایران کیش

با ورود جدی تر هوش مصنوعی به مرکز تماس ایران کیش، پرسنل مرکز تماس تمرکز بیشتری روی رضایت‌سنجی مشتریان و اصطلاحا HAPPY CALL پیدا می‌کند.

زهره یادگاری مدیر مستقل مرکز تماس ایران کیش با بیان این خبر تاکید کرد: یکی از مواردی که با جدیت برای سال جاری، دنبال شده و برنامه ویژه ای درخصوص آن داشته و مورد حمایت مدیر عامل نیز قرار گرفت، ورود AI در مرکز تماس ایران کیش بود. در حال حاضر سیستم گویای مرکز تماس، 50 هزار تماس را به صورت ماهانه پاسخ میدهد، تماس هایی که به نیروی انسانی متصل نمی شود. اما قرار است از این پس، تعداد بیشتری از این تماس ها را با BOT هوشمند پاسخ دهد تا بر اساس درخت‌واره ای که به هوش مصنوعی تعلق می‌گیرد، تماس ها به صورت سیستمی پاسخگو شوند. قطعا با راه اندازی پاسخگوییِ سیستمی، تماس ورودی کمتر شده و تمرکزِ تیم بر روی HAPPY CALL بیشتر خواهد شد و از طریق پرسنلِ خود، تماس های رضایت سنجی مشتریان را بیشتر کرده و تیم تماس خروجی تقویت می شود.

وی افزود : همه میدانند رضایت سنجی و رضایت مشتری اولویت کار همه شرکت هاست و این اتفاق قطعا در رضایتمندی مشتریان تاثیر خواهد داشت.

یادگاری گفت: مطلب دیگر دراینباره موضوع راه اندازی بخش QA است. می‌خواهیم به واسطه هوش مصنوعی، تمامی مکالمات مرکز تماس، شنود شده و به همه تماس ها امتیاز داده شود. بدین ترتیب SLA پاسخگویی به تماس و سطح سرویسی که به مشتری میدهیم به طور چشمگیری بهبود می‌یابد. برنامه ما این است تا 90 درصد تماس ها  با همکاری واحدهای مربوطه و برنامه ریزی های صورت گرفته در تماس اول به نتیجه برسد تا مشتری مجدد بابت پیگیری کار خود، مجبور به تماس با ما نشود.

پرسنل مرکز تماس ایران‌کیش، 24 ساعته در 4 شیفت کاری مشغول به کار هستند تا کیفیت ارتباط با مخاطبان و مشتریان خدمات ایران‌کیش بالاتر رفته و رضایت ایشان را به همراه داشته باشد.

گفتنی است از سال 1402 مرکز تماس ایران کیش با چهار زبان فارسی، کردی، ترکی و عربی در خدمت پذیرندگان بوده و پاسخگوی سوالات ایشان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.