تبلیغات اقساطی برای فروشندگان با همکاری دیجی‌پی و اسمارتک

«دیجی‌پی» ارائه‌دهنده راهکارهای مالی و «اسمارتک» اکوسیستم فناوری تبلیغات دیجیتال، با همکاری یکدیگر سرویس پرداخت اعتباری را برای فروشندگان دیجی‌کالا فعال کرده‌اند. این همکاری با هدف تسهیل در فرآیند تبلیغات دیجیتال و افزایش فروش فروشندگان مارکت‌پلیس دیجی‌کالا، امکانات اختصاصی را ارائه می‌دهد.

در همکاری دیجی‌پی و اسمارتک، تسهیلات دیجی‌پی برای فروشندگان مارکت‌پلیس دیجی‌کالا به‌صورت آزمایشی و در مقیاس محدود در ادورج فعال می‌شود. طی توافق‌های انجام‌شده، فروشندگان منتخب دیجی‌کالا که قصد انجام تبلیغات و استفاده از راهکارهای افزایش فروش را دارند، می‌توانند از دیجی‌پی تا سقف ۲ میلیارد تومان تسهیلات بگیرند و آن را در ادورج هزینه کنند.

مزایای استفاده از این سرویس برای فروشندگان دیجی‌کالا را می‌توان به شرح زیر برشمرد:

تبلیغات هدفمند: با استفاده از ابزارهای فناوری و تبلیغاتی اسمارتک، کسب‌وکارها می‌توانند محصولات یا خدماتشان را دقیقا به مخاطبان هدف خود ارائه دهند.

پرداخت اقساطی: فروشندگان می‌توانند بدون نیاز به پرداخت فوری، از راهکارهای پرداخت اعتباری دیجی‌پی برای افزایش فروش استفاده کنند و هزینه‌ها را قسطی بازپرداخت کنند.

گفتنی‌ست در گام اول این سرویس در اختیار هزار فروشنده منتخب مارکت‌پلیس دیجی‌کالا قرار خواهد گرفت و پس از آن به تمام فروشندگان دیجی‌کالا ارائه خواهد شد.

استفاده از خدمات پرداخت اعتباری دیجی‌پی برای مصرف‌کنندگان رایج و متداول بود، اما حالا این خدمات به سمت فروشندگان نیز گسترش یافته است. این موضوع توازن جدیدی را در فرآیندهای مالی ایجاد می‌کند و به فروشندگان مارکت‌پلیس این امکان را می‌دهد که از مزایای مشابهی بهره‌مند شوند که پیش‌تر در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گرفته بود.

دیجی‌پی و اسمارتک امیدوارند که با ارائه سرویس تسهیلات مالی، به توانمندسازی کسب‌وکارها کمک کنند. این همکاری نه تنها به ارتقا کیفیت خدمات و افزایش فروش کمک خواهد کرد، بلکه با ارائه بیشتر تبلیغات شخصی‌سازی شده، رضایت مشتریان را نیز افزایش خواهد داد.

برای اطلاعات بیشتر به این آدرس https://www.mydigipay.com/merchants-seller/ مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.