اقتصاد اشتراکی و شبکه تخفیف روی پات لایف

اپلیکیشن "پات لایف" ضمن آن که نخستین اپلیکیشن مالی است که پروژه کهربا، پرداخت های غیر تماسی و ریال دیجیتال در کشور را اجرایی کرده، یکی از اولویت های خود را در حوزه اقتصاد اشتراکی و شبکه تخفیف با هدف رفاه و افزایش امکانات هرچه بیشتر کاربران قرارداده است.

صدف محجوبی “رئیس توسعه و پشتیبانی پذیرندگان موبایلی شرکت ایران‌کیش” با اعلام این مطلب افزود: خدمات عمومی پات لایف در کنار ریال دیجیتال و کهربا، مانند استعلام و پرداخت خلافی، عوارض آزادراهی، سرویس جاده و حمل و نقل بین شهری به قوت خود باقی است.

وی با اشاره به توسعه منوی پذیرندگان روی پات لایف گفت: خدمات جدیدی را جهت پاسخگویی به نیاز پذیرندگانمان دراین نرم افزار برنامه ریزی کردیم. از جمله توسعه منوی گزارش ها، در خواست سرویس و خدمات، در خواست رول، اعلام خرابی، تغییرات اطلاعات، جابه جایی، آموزش و اطلاع‌رسانی، خدمات ارزش افزوده و… تا تمامی نیاز های اولیه پذیرنده جهت استفاده از دستگاه کارتخوان و مجموعه خواسته هایی که از یک شرکت پرداخت دارد، پاسخ داده شود.

پات لایف در سال جدید ضمن حرکت به سمت سوپراَپ شدن و فعالیت های در حوزه اقتصاد اشتراکی، هدف ویژه ای را نیز برای ایجاد یک زنجیره با ارزش از خدمات و محصولات برای جامعه پذیرندگان شرکت کارت اعتباری ایران کیش دنبال می کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.