تسهیلات یک میلیارد ریالی بانک ملت برای تأمین وجه ثبت نام ایران خودرو

متقاضیان خرید خودرو از شرکت ایران خودرو می توانند در بانک ملت حساب وکالتی معرفی کنند و از تسهیلات قرض الحسنه و بدون ضامن یک میلیارد ریالی برای تأمین وجه ثبت نام نیز استفاده کنند.
خدمت حساب‌های وکالتی به متقاضیان خرید محصولات شرکت ایران خودرو از طریق شعب بانک و سامانه پیشخوان الکترونیک ملت در حال ارائه است که در راستای تسهیل امور متقاضیان، تسهیلات یک میلیارد ریالی قرض الحسنه برای تأمین وجه ثبت نام نیز صرفا به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه پیشخوان الکترونیک ملت به آنان پرداخت می شود.
بر اساس این گزارش،  پس از ثبت درخواست مشتری، تسهیلات یادشده به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه پیشخوان الکترونیک ملت به تمامی متقاضیان قابل پرداخت خواهد بود.
بر این اساس، متقاضیان می توانند با تامین مبلغ 1.300.000.000 ریال در حساب خود و مراجعه به درگاه پیشخوان بانک ملت و ورود به بخش حساب وکالتی، گزینه استفاده از اعتبار 1 میلیارد ریالی را تایید کنند. پس از این مرحله اقدامات مربوط به استعلام های ضروری و سایر فرآیندهای مربوطه از سوی سامانه انجام و پس از طی مراحل پیش‌بینی شده، حساب متقاضی به صورت مکانیزه وکالتی و در انتهای فرآیند، اطلاعات مربوطه به مراجع ذیربط ارسال خواهد شد.
لینک ورود به سامانه پیشخوان الکترونیک ملت برای معرفی حساب وکالتی و استفاده از تسهیلات: Pishkhan.bankmellat.ir
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.