سامان جونیور؛ نخستین پلتفرم سرمایه گذاری ویژه افراد زیر 18 سال راه‌اندازی شد

کارگزاری بانک سامان، "سامان جونیور" را به‌عنوان اولین سامانه بورسی ویژه‌ی افراد زیر ۱۸ سال رونمایی کرد.

این سامانه پیشرو خدمات سرمایه‌گذاری و بورسی را به طور اختصاصی به افراد زیر 18 سال ارائه داده و به والدین این امکان را می‌دهد تا برای آینده‌ی فرزندان خود سرمایه‌گذاری نمایند.

با استفاده از سامان جونیور، والدین می‌توانند به راحتی و از طریق کارت بانکی خود، به حساب بورسی فرزندانشان واریزی انجام دهند و به این ترتیب، سرمایه‌گذاری‌های متنوعی برای آن‌ها انجام دهند. همچنین، این سامانه امکان دریافت وام خرید و فروش سهام بر روی مبالغ پس‌انداز فرزندان را به صورت آنی فراهم می‌کند، که این امر یک مزیت فوق‌العاده برای رشد و توسعه‌ی سرمایه‌ی نسل جوان محسوب می‌شود.

برداشت وجه از قلک سامان جونیور بسیار ساده و راحت بوده و کاربران می توانند تنها با یک کلیک، وجه مورد نظر را به حساب فرزندانشان واریز نمایند. این فرآیند آسان و سریع به کاربران این امکان را می‌دهد که در هر زمان و بدون هیچ‌گونه پیچیدگی، از موجودی قلک استفاده نمایند.

سرمایه‌گذاری از طریق سامان جونیور برای جوانان، دارای مزایای فراوان و متنوعی بوده که می‌تواند با فراهم سازی بستری برای رشد سرمایه تأثیرات عمیق و بلندمدتی بر رفاه مالی و حرفه‌ای آن‌ها داشته باشد.

نسل Z می‌تواند انتظار خدمات ویژه و سورپرایزهای هیجان‌انگیز زیادی را از سامان جونیور داشته باشد. این سامانه بی‌شک تجربه‌ی مالی و سرمایه‌گذاری جدیدی را برای جوانان فراهم خواهد کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب‌سایت رسمی کارگزاری بانک سامان مراجعه نمایید.

/روابط عمومی کارگزاری بانک سامان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.