با سرویس اعتباری BNPL «تارا» الان بخر، خُرد خُرد پرداخت کن!

با سرویس اعتباری BNPL تارا، شما می‌توانید بدون ضامن، بدون چک، بدون‌ پیش‌پرداخت و بدون سود تا سقف 5 میلیون تومان اعتبار بگیرید و بدون پرداخت هیچ پولی، در لحظه، خرید اعتباری کالا داشته باشید.

«تارا» شرایط خرید اعتباری تا سقف 5 میلیون تومان، بدون نیاز به پیش‌پرداخت و با بازپرداخت دو ماه در دو قسط را فراهم آورده‌ است. دریافت اعتبار خرید تارا از طریق اپلیکیشن تارا و بدون محدودیت زمانی پس از احراز هویت آنلاین انجام می‌شود. در خرید اعتباری تارا نیازی به ضامن و چک نیست و سودی نیز به اعتبار ارائه شده تعلق نمی‌گیرد.

پس از درخواست اعتبار طی یک سال می‌توان از اعتبار استفاده کرد. اعتبار تارا فقط  در اپلیکیشن و برای خرید از پذیرنده‌های تارا قابل‌استفاده است و کارت اعتباری فیزیکی تارا وجود ندارد.

اعتبار خرید تارا از طریق تلفن همراه و کارت ملی دریافت می‌شود و دسترسی آنلاین و بدون محدودیت زمانی یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های آن است. با تارا دغدغه ضامن و چک در زمان خرید نیز رفع شده‌ است.

بیش از 10 میلیون کالا و خدمات در تارا

در حال‌حاضر 9000 فروشگاه در 31 استان و بیش از 670 شهر طرف قرارداد تارا هستند و بیش از 10 میلیون کالا و خدمات در زمینه‌های مختلف نظیر سوپرمارکت، مد و پوشاک، کالای دیجیتال، زیبایی و سلامت، خانه و آشپزخانه، مادر و کودک، کتاب و لوازم‌التحریر، آموزش و سرگرمی، سفر و گردشگری، کافه و رستوران، ورزشی، خودرو، موتور، شیرینی و آجیل برای خرید اعتباری وجود دارد.

یک قابلیت تارا این است که می‌توان با کیف پول تارا به‌طور نقدی خرید کرد و 3% را پس گرفت.

مزیت‌های خرید از سرویس اعتباری تارا

خرید بدون نیاز به پول با فرصت یک ماهه برای شروع اقساط، خرید از معتبرترین و پرفروش‌ترین برندهای ایرانی و خارجی، امکان خرید آنلاین و حضوری از فروشگاه و امکان پرداخت نقدی برای خریدهای بیشتر از مبلغ اعتبار، از دیگر مزیت‌های خرید از سرویس اعتباری تارا است.

روش دریافت اعتبار BNPL  از تارا

دریافت اعتبار خرید از طریق اپلیکیشن تارا و با اصل کارت ملی انجام می‌شود. البته شماره موبایل باید به نام متقاضی باشد اما اگر متقاضی هنوز کارت ملی هوشمند را دریافت نکرده می‌تواند از کارت ملی قدیمی نیز استفاده کند.

گام اول، دانلود و نصب اپلیکیشن از بازار، گوگل‌پلی و مایکت یا دریافت مستقیم اندروید، ios یا نسخه وب (PWA) است. پس از واردکردن شماره همراه و تایید آن، روی کادر درخواست اعتبار کلیک می‌شود و در صفحه بعد لازم است موافقت در مورد شرایط و قوانین ثبت شود.

گام دوم، ثبت‌نام اولیه است که نام، نام‌خانوادگی، کد ملی و تاریخ تولد ثبت می‌شود. برای احراز هویت لازم است عکس افقی کارت ملی روی پس‌زمینه یکدست و تیره ارسال شده و ویدئو کوتاه سلفی با گفتن جمله کوتاه بالای صفحه آپلود شود. با تایید ویدئو، فرایند احراز هویت انجام  و حداکثر طی 30 دقیقه پیامک ارسال می‌شود.

پس از ارسال پیامک در مورد تایید هویت، روی لینک ارسالی باید کلیک ‌شود و اعتبارسنجی با چهار پرسش در مورد وضعیت اشتغال، میزان درآمد ماهانه، وضعیت محل سکونت و تعداد افراد تحت ‌تکفل انجام می‌شود. بار دیگر پیامک ارسال می‌شود که لازم است کد 5 رقمی وارد شده تا مراحل اعتبارسنجی به اتمام برسد. رتبه اعتبارسنجی از طریق سرویس‌های اعتبارسنجی معتبر و براساس اطلاعات، سوابق مالی و بانکی ثبت‌ شده و همچنین پاسخ به پرسش‌ها تعیین می‌شود.

اطلاعات ثبت‌شده حداکثر طی دو ساعت بررسی و نتیجه استعلام از بانک از طریق پیامک ارسال می‌شود. بدین‌ترتیب اعتبار دریافت شده و گزینه‌های جدیدی پایین کارت اعتباری دیده می‌شود. البته می‌توان با دعوت از مخاطبین یا واردکردن شماره همراه، فرصت دریافت اعتبار تارا را برای دیگران نیز فراهم کرد.

بازپرداخت اقساط تارا

بازپرداخت به‌موقع اقساط مهم است زیرا در افزایش اعتبار درخواست مجدد و ارتقای رتبه اعتبارسنجی تاثیر دارد. از زمان سررسید بازپرداخت اقساط، 5 روز زمان برای دیرکرد بازپرداخت درنظر گرفته شده اما در صورت عدم‌پرداخت از روز 6 به بعد، جریمه دیرکرد تعلق می‌گیرد.

در صورت بروز مشکل یا پرسش در هر مرحله می‌توان با شماره تلفن 1573 تماس گرفت و از خدمات پشتیبانی 7*24 بهره‌مند شد.

دانلود تارا

برای نصب اپلیکیشن تارا از لینک زیر استفاده کنید:

دانلود تارا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.