۳۳۰ درصد رشد فروش لوازم خانگی در تکنولایف

فروش لوازم خانگی در تکنولایف طی 6 ماه اخیر 330 درصد رشد کرده است این رشد حاصل استراتژی «قیمت رقابتی» و «همکاری مستقیم با کارخانه‌ها و تامین کنندگان» بود.

فروش لوازم خانگی در تکنولایف از بهمن 1402 آغاز و طی 6 ماه 330 درصد رشد داشته است.  این رشد حاصل استراتژی «قیمت رقابتی»  و «همکاری مستقیم با کارخانه‌ها و تامین کنندگان» بود.

فروش لوازم خانگی: به سود خریداران  به سود کارخانه‌ها

حسین حیدر رئیس هیت مدیره تکنولایف:  « با بررسی مدت زمان تحویل، ارتباط مستقیم با تامین کننده، بازخورد کاربران، از مرحله آزمایشی عبور، استراتژی قیمت رقابتی از طریق همکاری با کارخا‌نه‌ها را دنبال ‌می‌کنیم. »

ترکیب استراتژی قیمت رقابتی و پنج شیوه خرید قسطی

با کاهش قدرت خرید مردم، تکنولایف علاوه بر استراتژی قیمت رقابتی، ۵ شیوه خرید اقساطی را در اختیار کاربر قرار داده‌ تا در خرید لوازم خانگی راحت و مختار باشد.

گسترش پشتیبانی با عبور از  ۱۳ هزار کالا در تکنولایف

بخش لوازم خانگی در تکنولایف با هفت بخش و ۵۳ دسته محصول، همچون بخش کالاهای دیجیتال، مسیری شفاف و مطمئن برای خرید کالاهای خانگی را در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

بخش پشتیبانی تکنولایف پاسخگوی سوالات و نظرات کاربران بوده و همانند گذشته می‌توانند سوالات خود را از مرکز تماس تکنولایف با شماره‌های ۴۷۷۰۸۰۰۰-۰۲۱ و ۹۱۰۷۷۵۰۰- ۰۲۱ بپرسند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.