می خواهیم در حوزه اعتباری مهمترین شرکت پرداخت باشیم

مدیر عامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش با بیان اینکه سعی می کنیم در حوزه اعتباری مهمترین شرکت پرداخت به شماربیاییم، افزود: نوسازی ناوگان شبکه پرداخت ایران‌کیش، تغییرات معماری و زیرساختی برای ارائه هر چه بهتر و معقول تر خدمات شبکه پرداخت و فعالیت های ویژه در حوزه اعتبار از جمله مهمترین اتفاقاتی است که ایران کیش در کنار ارائه محصول ریال دیجیتال و پرداخت های غیر تماسی (کهربا) به ثمر رساند.

علیرضا موسوی خاطرنشان کرد: در سال گذشته حدود 10 درصد از ناوگان خود را نوسازی کردیم و عملکرد این نوسازی در شبکه ایران‌کیش، خود را با افزایش اثر بخشی مطلوب نشان داده است.

موسوی گفت: ما در ایران‌کیش به واسطه زیر ساخت های حاکمیتی که در شبکه پرداخت است، در بخشی از فعالیت ها به طور ویژه پیشرو هستیم. البته تمام این موضوع به زیر ساخت ها برنمی گردد. ما دردو پروژه حاکمیتی که برای بانک مرکزی اهمیت ویژه ای داشت کاملا جلوتر از بقیه بودیم، نخستین آن کهربا بود، توسعه این سرویس را در دستور کار خود قرار دادیم. این پروژه برای بانک مرکزی بسیار حائز اهمیت بود که توسط ایران کیش رقم خورد و خدا را شکر که بانک تجارت نیز در این مسیر ما را بسیار حمایت کرد و موفق شدیم رونمایی مشترکی با بانک تجارت و بانک مرکزی برای پرداخت های غیر تماسی داشته باشیم.

مدیرعامل ایران کیش افزود: پروژه بعدی که در ایران‌کیش و بانک تجارت کلید خورد بحث CBDC در بانک مرکزی و سرویس ریال دیجیتال بود که در این زمینه هم به صورت پیشرو، در حال توسعه هستیم و درکیش نیز این موضوع را رونمایی کردیم. تاکسی های کیش در حال حاضر، ارائه این سرویس را دارند و مردم می توانند از طریق ریال دیجیتال خود، خدماتشان را دریافت و پرداخت کنند.

موسوی تاکید کرد: بیشتر تلاشمان این است که در حوزه ابزار پذیرش که بازویی از فعالیت های بانکی است اقدام کنیم. این برنامه در دستور کار است که بخشی از سهم بازار، با تغییر معماری و مدل‌های کاریمان به شبکه برگردانده شود. از سویی در حوزه اعتبار پذیرنده می‌خواهیم واقعا مسیر توسعه را ادامه دهیم، بنابراین، هم دراین دو بخش به طور ویژه تمرکز خواهیم داشت و هم روی ورود ابزارهای نوین شبکه پرداخت کار می‌کنیم، زیر ساخت های خیلی جدی و مناسبی را نیز در این زمینه عملیاتی و پیاده کردیم، در شبکه مان قطعات هوشمند استفاده می کنیم، همین الان نیز از این موارد استفاده می شود که به شدت در حوزه مدیریت ابزار پذیرش کمک کرده است. در حوزه اعتبار پذیرنده هم سعی می کنیم که مهمترین شرکت پرداخت در این مورد باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.