برگزاری مسابقه امنیت سایبری CASH24 توسط شاپرک

رقابت فتح پرچم CASH24 با هدف ارتقاء دانش و مهارت‌های امنیت سایبری به ویژه در صنعت پرداخت برای نخستین بار از سوی شرکت شاپرک برگزار می‌شود.

رویداد امنیت سایبری در دو بخش مسابقه CTF و همایش علمی طی سه روز در هفته آخر شهریور ماه و با حضور مدیران ارشد بانک مرکزی، گروه ملی انفورماتیک و متخصصان امنیت سایبری برگزار خواهد شد.

نخستین دوره از رقابت‌های تست نفوذ سایبری شاپرک تحت عنوان رقابت‌های فتح پرچم (Capture the Flag (CTF با هدف شناسایی و مقابله با آسیب‌پذیری‌های محصولات نرم‌افزاری و سامانه‌های امنیتی در روزهای 24 و 25 شهریورماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در قالب تیم‌های مختلف برای نفوذ یا برقراری امنیت سیستم‌های کامپیوتری تلاش خواهند کرد.

مسابقهCASH24 (CTF Arena For Security & Hacking) شاپرک شامل بخش‌های مختلفی از جمله امنیت برنامه‌های وب و برنامک‌های موبایل، رمزنگاری و مهندسی معکوس و تحلیل جرم‌شناسی دیجیتال است که در هر یک از این بخش‌ها تیم‌های شرکت کننده به جنبه‌های خاصی از امنیت سایبری پرداخته و مهارت‌های خود را به چالش می‌کشند.

مسابقه امنیت سایبری

در این دوره از مسابقات علاوه بر حضور علاقه‌مندان و فعالان این عرصه، تیم‌هایی از شرکت‌های فعال در زیست‌بوم پرداخت و بانکی نیز حضور خواهند داشت.
جوایز تیم‌های برنده که شامل جایزه‌های ارزنده‌ای است، همزمان با رویداد امنیت سایبری شاپرک به برندگان اهدا خواهد شد.

رویداد علمی ـ تخصصی امنیت سایبری شاپرک با همکاری آکادینو و حمایت چهار شرکت پرداخت الکترونیک امیدپی، به پرداخت، پارسیان و سپ در روز 27 شهریورماه در قالب کارگاه‌ها و سخنرانی‌های علمی برگزار خواهد شد.

تیم‌های علاقه‌مند برای شرکت در مسابقه CASH24 (CTF Arena For Security & Hacking) می‌توانند از طریق لینک زیر ثبت نام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.