بازدید اعضای اتاق بازرگانی عمان از کارخانه فناپ تک در خرمشهر

گروهی از سرمایه گذاران کشور عمان متشکل از رئیس محترم اتاق بازرگانی عمان و اعضای اتاق های بازرگانی استان های مختلف این کشور، با هدف بررسی ظرفیت های سرمایه گذاری و صادراتی فناپ تک، در روز شنبه 17 شهریور ماه 1403 از کارخانه این شرکت در خرمشهر بازدید نمودند.

در این بازدید، سعدی، مدیر کارخانه فناپ تک و قاسم زاده، مدیر صادرات شرکت به معرفی کامل شرکت فناپ تک یکی از شرکت‌های تابعه هلدینگ فناپ بانک پاسارگاد پرداختند.

در ادامه، محصولات شرکت به مهمانان معرفی شد و شرح جامعی از توانمندی ها، دستاوردها، افتخارات و ظرفیت های تولیدی و صادراتی شرکت ارائه گردید.

مهمانان عمانی در ابتدا، از سالن SMT فناپ تک که مطابق با به روزترین و مجهزترین استاندارهای دنیا است، بازدید نمودند.

سپس، هیات تجاری وارد سالن های تولید تجهیزات الکترونیکی، تولید رول کاغذ حرارتی، تزریق پلاستیک و واحد تولید کارتخوان های بانکی شده و از تمامی ایستگاه های کاری بازدید به عمل آوردند. در طول بازدید، توضیحات تکمیلی در خصوص کلیه خطوط تولید و عمق داخلی سازی محصولات کارخانه ارائه شد.

کارخانه فناپ تک در خرمشهر

این هیات پس از این بازدید، رضایت خود را از عملکرد کارخانه، وضعیت خطوط تولید و تنوع و کارایی محصولات شرکت فناپ تک اعلام نموده و از سرمایه گذاری مشترک فی مابین استقبال نمودند.

صادرات غیر نفتی، یکی از اصلی ترین اهداف هر جامعه برای رشد اقتصادی بوده است که این موضوع، برای توسعه هر کشور یک رکن اساسی است. امروزه نقش صادرات بيش از آن كه برای ارزآوری مهم باشد، در اشتغال، توليد، رشد اقتصادی و غیره ظاهر می شود.

همچنین لزوم جذب ساير سرمايه گذاری هـا از جمله سرمايه گذاری خارجی منجـر بـه فـراهم آمـدن زمينـه بـرای اشتغال و توليد بيشتر می شود. فناپ تک امیدوار است با جذب سرمایه گذاران خارجی، گام های بلندی در جهت توسعه زیرساخت های تولیدی، بازرگانی و صادراتی کشور بردارد.

/روابط عمومی فناپ تک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.