تدوام پیشتازی سپ در بازار تراکنش‌های پرداخت الكترونیک

پرداخت الکترونیک سامان(سپ) با حفظ جایگاه نخست خود در سهم تعدادی و مبلغی تراکنش‌های پرداخت الکترونیک کارت، همچنان در صنعتPSP ایران پیشتاز است.

بر اساس آخرین گزارش شاپرک، سپ در شاخص سهم تعدادی و مبلغی تراکنش‌ها, به ترتیب با سهم 20.42 و 20.49 درصدی، جایگاه اول صنعت را به خود اختصاص داده است و در شاخص‌هایی چون تعداد تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی، ابزار پذیرش اینترنتی، تراکنش‌های خرید و مانده‌گیری نیز پیشرو است.

تدوام پیشتازی سپ

 

تدوام پیشتازی سپ

پرداخت الکترونیک سامان در مرداد ماه 1403، با پوشش 20.67 درصدی از بازار  تعداد تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی, همانند ماه گذشته بالاترین سهم را در اختیار خود دارد و شرکت‌های به پرداخت ملت و تجارت الکترونیک پارسیان به ترتیب جایگاه دوم و سوم را حفظ کرده‌اند.

در ابزار پذیرش اینترنتی نیز شرکت پرداخت الکترونیک سامان با پوشش 28/28 درصدی، دارای بالاترین سهم بازار است. همچنین سپ، با پوشش 72/20 درصدی از بازار تراکنش‌های خرید, در مرداد ماه نیز بالاترین سهم را به خود اختصاص داده است. این شرکت همچنین در حوزه تراکنش‌های مانده‌گیری با در اختیار داشتن 51/17 درصد از بازار تراکنش‌های فوق, بیشترین سهم را دارا است.

گزارش مردادماه شاپرک نشان می‌دهد، تراکنش‌های این ماه نسبت به مرداد ماه سال گذشته از نظر تعدادی 9.17 و از نظر ریالی  39.25 درصد رشد داشته است. همچنین ارزش اسمی تراکنش‌های مرداد ماه 1403 نسبت به ماه گذشته با رشد 6.20 درصدی همراه بوده و این در حالی است که ارزش حقیقی تراکنش‌ها (بدون در نظر گرفتن اثرات تورم) رشد 4.16 درصدی را تجربه کرده است.

پرداخت الکترونیک سامان (سپ) به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در حوزه پرداخت، همواره در تلاش است تا با ارائه انواع ابزارهای نوین پرداخت، نقشی مؤثر را در ارائه خدمات باکیفیت و امن در اکوسیستم مالی کشور ایفا کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.