اجرای طرح تسهیلاتی برای افرادی که حقوقشان در بانک ملت واریز می شود

بانک ملت طرح پرداخت حقوق ملت را برای افرادی که حقوق آنان در بانک ملت واریز می شود، تشریح کرد.
بر اساس طرح اعطای تسهیلات حقوق ملت، اعطای تسهیلات مصرف شخصی به کارکنانی که حقوق آنها در بانک ملت واریز می شود، به صورت ماهانه در قالب یکی از روش های عقد قرض الحسنه و عقد مرابحه مصرف شخصی امکان پذیر خواهد بود.

 

در روش عقد قرض الحسنه، مشتری در هر دوره از واریز حقوق می تواند کارکنان بیمه شده خود را تا سقف 6 درصد مبلغ حقوق واریزی برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت 24 ماه و در روش عقد مرابحه مصارف شخصی مشتری می تواند کارکنان بیمه شده خود را تا سقف 30 درصد مبلغ حقوق واریزی جهت اخذ تسهیلات مرابحه مصرف شخصی با نرخ 23 درصد و دوره بازپرداخت 12 ماه یا 20 درصد مبلغ خالص حقوق واریزی با نرخ 23 درصد و دوره بازپرداخت 24 ماهه معرفی کند.

 

همچنین کارکنان حقوق بگیری که حقوق واریزی آنان در بانک ملت واریز می شود، می توانند با رعایت تناسب معدل حساب از تسهیلات مساعده قرض الحسنه یک ساله بانک تا سقف خالص حقوق ماهیانه خود بهره مند شوند.
در طرح پرداخت حقوق ملت، اشخاص حقیقی و حقوقی غیر دولتی هم که حقوق کارکنان خود را از طریق بانک ملت واریز می کنند، می توانند برای تامین مالی بخشی از سرمایه در گردش و  پرداخت  حقوق پرسنل خود تسهیلات دریافت کنند.

 

سقف تسهیلات این طرح حداکثر معادل خالص حقوق مستمر ماهیانه پرداختی کارکنان اشخاص حقیقی و حقوقی و مدت بازپرداخت آن حداکثر سه ماه با فاصله اقساط یک تا سه ماه در قبال دریافت وثایق مجاز در چارچوب خط مشی اعتباری خواهد بود.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.