حضور فناپ تک در نمایشگاه جانبی دومین گردهمایی فعالان هوش مصنوعی کشور

شرکت فناپ تک در دومین گردهمایی فعالان هوش مصنوعی کشور و آیین رونمایی از پنجمین دوره رویداد فیس کاپ که در روز چهارشنبه 21 شهریور ماه 1403 در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد، به عنوان یکی از مجموعه های دانش بنیان کشور حضور پیدا کرده و آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشت.
این رویداد در اکوسیستم هوش مصنوعی و با هدف توسعه بازار کسب و کارهای فعال در این حیطه، بررسی چالش های این صنعت، ارائه راهکارهای مناسب جهت مقابله با موانع موجود و همچنین ایجاد شبکه های ارتباطی بین فعالان این حوزه برگزار شد.
غرفه فناپ تک، در این روز میزبان تولیدکنندگان، متولیان صادرات، محققان و مدیران شرکت های دانش بنیان بود. همچنین دکتر سید ابوالحسن فیروزآبادی، رئیس سابق مرکز ملی فضای مجازی و دبیر عالی سابق شورای فضای مجازی به همراه هیات همراهشان از غرفه فناپ تک بازدید کردند.
شرکت های دانش بنیان به واسطه توانمندی در تولید، اجرا و تجاری سازی ایده های نو، می توانند به عنوان موتور محرکه رشد اقتصادی در کشور، شناخته شده و در این زمینه، فعالیت های متنوعی انجام دهند.
حضور فناپ تک در نمایشگاه
فناپ تک به عنوان شرکت تولیدی دانش بنیان نوع ۲ همواره به دنبال ارتقای سطح دانش است که این امر، منجر به ایفای نقش این شرکت در رفع نیازهای فناورانه، توسعه صادرات، استفاده بهینه از منابع و حفظ محیط زیست می شود.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.