ارتباط فردا، اکوسیستمی با ۳۰ میلیون کاربر/ گزارش عملکرد هلدینگ ارتباط فردا در سال ۱۴۰۲

گزارش سالانه هلدینگ ارتباط فردا که عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۲ را با رویکردی داده‌محور و آماری بررسی کرده است، به‌صورت رسمی منتشر شد.

هدف از انتشار این گزارش، ارائه تصویری شفاف از فعالیت‌ها و دستاوردهای هلدینگ «ارتباط فردا» در سال ۱۴۰۲ و بررسی عملکرد این مجموعه در بخش‌های مختلف فین‌تک، پرداخت الکترونیک، خدمات نوین مالی، بانکداری باز و بانکداری نوین بوده است.

عملکرد یک‌ساله هلدینگ «ارتباط فردا» از ابتدای فروردین ۱۴۰۲ تا پایان اسفند ۱۴۰۲ با محورهای زیر در این گزارش مورد مطالعه قرار گرفته است:

–     معرفی هلدینگ «تجارت الکترونیک ارتباط فردا»

– بررسی عملکرد محصولات و خدمات «ارتباط فردا»؛ آبانک، خدمات پرداخت الکترونیک، ایران‌کارت، همراه‌کارت، فینوتک و …

– مسئولیت‌های اجتماعی «تجارت الکترونیک ارتباط فردا»

– گزارش سرمایه‌های انسانی

برخی از داده‌های جذاب این گزارش

مجموع تراکنش‌های مالی انجام شده از طریق پلتفرم‌های تحت مدیریت «ارتباط فردا» بیش از ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تراکنش بوده است و این مجموعه ۳۰ میلیون کاربر را در دل خود جای داده است.

آبانک، پلتفرم بانکداری نوین بانک آینده، در سال ۱۴۰۲ رشد بیش از ۲۴۸ درصدی کاربران را در مقایسه با سال ۱۴۰۱ تجربه کرده است.

گزارش عملکرد هلدینگ ارتباط فردا

درگاه پرداخت الکترونیک ارتباط فردا هم در سال گذشته رشد چشم‌گیر از نظر تعداد و مبلغ سفارش‌ها شاهد بوده است:

گزارش عملکرد هلدینگ ارتباط فردا

اپلیکیشن خدمات پرداخت الکترونیک همراه‌کارت، از شرکت‌های زیرمجموعه ارتباط فردا با در اختیار گرفتن یک چهارم سهم بازار و ۲۴ میلیون کاربر فعال، در جایگاه دوم اپلیکیشن‌های پرکاربرد در کشور قرار گرفت.

گزارش عملکرد هلدینگ ارتباط فردا

باشگاه مشتریان ایران‌کارت، بزرگ‌ترین باشگاه مشتریان بر مبنای کارت و ارائه‌کننده کارت‌های اعتباری به مشتریان، با رشد ۸۱ درصدی رسوب و ۶۹ درصدی تعداد پذیرندگان، سالی همراه با رشد و توسعه را پشت سر گذاشت.

گزارش عملکرد هلدینگ ارتباط فردا

فینوتک، ارائه‌کننده APIهای بانکداری باز، نیز رشد ۱۴۴ درصدی درآمدهای عملیاتی و ۷۴ درصدی در تعداد تراکنش‌ها را تجربه کرد.

گزارش عملکرد هلدینگ ارتباط فردا

علاوه بر آمار یادشده، شما می‌توانید اطلاعاتی درباره عملکرد سایر شرکت‌های زیرمجموعه، مسئولیت‌های اجتماعی، افتخارات و مهم‌ترین دستاوردهای هلدینگ ارتباط فردا را در نسخه کامل این گزارش مطالعه کنید.

دانلود نسخه PDF گزارش سال ۱۴۰۲ هلدینگ ارتباط فردا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.