برگزاری اولین رویداد «شهرنت به روایت تو» منطقه شمال

اولین رویداد «شهرنت به روایت تو» منطقه شمال در هتل بادله ساری برگزار شد.

در این رویداد نمازی مدیرعامل مجموعه توسعه و نوآوری شهر، کردی قائم مقام شرکت، زاهدی ریاست منطقه شمال بانک شهر، حاجیلو رئیس شعبه مجازی بانک شهر و مدیران ارشد مجموعه حضور داشتند.

این رویداد نهم مهرماه در راستای هم‌اندیشی، هم‌صحبتی و ارائه پیشنهادات در چند بخش برگزار شد که در بخش اول آزادانی معاون برنامه‌ریزی و کسب و کار و کژاغند مدیر عملیات پایانه‌های حضوری به ارائه گزارش عملکرد راهبران پیشخوان‌های شهرنت منطقه شمال طی یکسال گذشته پرداختند و سپس راهبران به عنوان ارکان اصلی کسب و کار در ادامه توضیحات لازم مبنی بر عملکرد یکساله و برنامه‌ریز‌های صورت گرفته در خصوص اهداف مجموعه را به مدیران ارائه داده و مسائل و مشکلات پیش‌رو در پیشخوان‌های شهرنت را بازگو کردند.

در بخش دوم این رویداد، کارگروه‌های مختلف از راهبران و مدیران تحت عنوان‌های “حال خوب به روایت تو”، “توسعه به روایت تو” ، “خانه به روایت تو”، “خلاقیت و ارزش‌آفرینی به روایت تو” و “نوآوری به روایت تو” تشکیل شد که راهبران با هدایت مدیر کارگروه به سوالات مربوطه پاسخ دادن و در پایان این بخش پس از داوری هر کارگروه، برندگان مشخص و جوایزی به کارگروه برتر اهدا گردید.

اولین رویداد «شهرنت به روایت تو» منطقه شمال

نمازی مدیرعامل مجموعه توسعه و نوآوری شهر ضمن اظهار خرسندی از فرصت پیش آمده در راستای استفاده از نظرات ارزشمند همکاران پیشخوان‌های شهرنت منطقه شمال، گفت: از تلاش و همت شما همکاران پیشخوان‌های شهرنت طی یکسال گذشته صمیمانه قدرادنی می‌نماییم و امیدواریم در این رویداد با هم‌فکری و گفت و گو در مسیر اهداف مجموعه به نتایج مورد نظر دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه هم‌افزایی ایجادشده میان ستاد و راهبران مجموعه “توسعه و نوآوری شهر” علت اصلی رشد و توسعه کسب و کار نسبت به دوره مشابه سال‌های گذشته است، اعلام نمود: هم‌اکنون سرمایه‌های انسانی مجموعه در راستای رسیدن به اهداف مشترک تلاش می‌کنند و حفظ و توسعه هم‌افزایی ایجاد شده قطعاً منجر به توسعه همه‌جانبه خواهد شد.

در پایان این رویداد از راهبران منتخب منطقه شمال با اهدا لوح و هدیه تجلیل به ‌عمل آمد و هچنین به سه نفر از حاضرین به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.