درگاه ایرانکیش جزء درگاههای پرداخت سه شرکت برتر صنعت خودروسازی
سید متین نوبختی، رئیس اداره پشتیبانی و نگهداشت درگاه پرداخت ایرانکیش با اعلام این خبر افزود: در یکسال و نیم گذشته اقدامات بسیار مفیدی در حوزه فناوری اطلاعات داشتیم، با توجه به تجربه شخصی به عنوان یک کاربر درگاههای اینترنتی، کمترین زمان پاسخ در تراکنشهای اینترنتی متعلق به درگاه ایرانکیش است. از لحاظ تغییراتی که روی UI درگاه اتفاق افتاده است می توانیم به جرات بگوییم جزو سه UI برتر صنعت هستیم و این مساله در تجربه کاربری مشتری بسیار مفید است.
متین نوبختی گفت: از لحاظ زیرساخت سوییچ و شبکه و اقداماتی که در واحد فناوری اطلاعات رخ میدهد دستاوردهای بزرگی داریم و مهمتر از همه این که دوستان فنی، همراه با بخش کسب و کار در کنار مشتری حضور دارند؛ همچنین در واحد عملیات راهنمایی و کمک بسیار میشود و هر زمان از شبانه روز هر مشتری که به مشکل برمیخورد و با ما درمیان می گذارد، دوستان فنی پاسخگو هستند.
وی تاکید کرد: غیر از پذیرندگان مهمترین شاخصه ای که ایرانکیش دارد، پشتیبانی 7* 24 است که اعضای واحد اداره پشتیبانی پذیرندگان اینترنتی در واحد کسب و کار ارائه میدهند؛ به عبارتی علی رغم اینکه مرکز تماسی داریم که 7* 24 پاسخگوی تماس مشتریان است، بیش از 2500 مشتری اینترنتی، به صورت 7*24 با اداره توسعه بازار پشتیبانی پذیرندگان اینترنتی در ارتباطند. جدای از آن بیش از هزار و سیصد شعبه بانک تجارت به صورت 7*24 با تمامی همکاران اداره پشتیبانی در ارتباطند.