دعوت به همکاری جیبی مو در 2 عنوان شغلی
شرکت نوآوران راهبرد سپهر پایا (جیبیمو) با مجوز پرداختیاری بانک مرکزی در سال ۱۳۹۶ با تکیه بر فعالیت تیمی متشکل از متخصصین و جوانان خلاق و با انگیزه تاسیس شد تا دریافت و انتقال پول را به عنوان یکی از نیازهای بزرگ جامعه برای افراد و کسبوکارها تسهیل نماید.اکنون این خدمات تبدیل به بازوی مالی سازمانهای بزرگ و مطرح کشور شدهاند.
این شرکت که از مجموعه شرکتهای گروه مالی فارابی محسوب میشود، در سال ۱۴۰۲ محصول جدیدی تحت برند چاهار معرفی کرده و امیدوار است با تکیه بر توان و مسئولیتپذیری تیم خود نقشی کلیدی در صنعت فینتک کشور ایفا نماید.
جیبیمو در دو عنوان شغلی کارشناس فروش و پشتیبانی و کارشناس امور مشتریان با شرح وظایف زیر دعوت به همکاری میکند.
عنوان شغلی: کارشناس فروش
شرح وظایف و مسئولیتها:
– برقراری ارتباط با مشتریان هدفگذاری شده، پیگیری و پیشبرد مذاکرات و فروش B2B و B2C
– ثبت اقدامات، اعلام قیمت و گزارشات فروش
– تنظیم مستندات مورد نیاز مشتریان، هماهنگی ارسال و پیگیری نتایج
– هماهنگی و پیگیری امور قراردادی مشتریان
– پاسخگویی به سوالات و مسائل مربوط به فروش
– پیگیری تلفنی فرصتهای فروش روزانه
– هماهنگی و تنظیم جلسات فروش و دمو
توانمندیها و شرایط احراز شغل:
– آشنایی با نرمافزارهای آفیس و نرمافزارهای اداری عمومی
– توانایی برقراری ارتباط کلامی و روابط عمومی بالا
– برخورداری از هوش بالا و قدرت یادگیرندگی
– ظاهری آراسته و منضبط
شرایط ذیل الزامی نیست، اما مزیت محسوب خواهد شد:
– تجربه در صنعت پرداخت الکترونیک و پرداختیاری
– دانش آموختگان رشتههای IT، تجارت الکترونیک، مدیریت
– سابقه فروش سازمانی در صنعت فناوری و OPEN-API
– فعال در شبکههای اجتماعی
عنوان شغلی: کارشناس امور مشتریان (Account Manager)
شرح وظایف و مسئولیتها:
مدیریت ارتباط با مشتریان فعلی و حفظ روابط حرفهای بلندمدت
شناسایی نیازها و انتظارات مشتریان و ارائه راهحلهای متناسب با خدمات شرکتعقد و تمدید قرارداد، پیگیری و نظارت بر اجرای قراردادهای مشتریان و ارائه گزارشهای دورهای
اطمینان از رضایت مشتریان و ارائه پاسخگویی سریع و موثر به سوالات و مشکلات آنها
هماهنگی با تیمهای داخلی برای اطمینان از اجرای صحیح پروژههای مشتریان
ارائه بازخورد مشتریان به تیمهای مرتبط جهت بهبود خدمات و محصولاتنظارت بر وضعیت حسابهای مشتریان و انجام اقدامات پیشگیرانه برای کاهش ریسکهای احتمالی
تهیه و ارائه گزارشهای تحلیلی درباره عملکرد حساب مشتریان
توانمندیها و شرایط احراز شغل:
تسلط بر مهارتهای ارتباطی و روابط عمومی قوی
توانایی درک نیازهای مشتریان و حل مسائل پیچیده
تسلط بر نرمافزارهای آفیس و ابزارهای مدیریت پروژه
برخورداری از توانایی مذاکره و متقاعدسازی
دقت بالا در مستندسازی و پیگیری فرآیندها
ظاهری آراسته و حرفهای همراه با انضباط کاری
مهارتهای مزیتی:
تجربه در صنعت پرداخت الکترونیک و پرداختیاری
سابقه کار در نقشهای مشابه در صنعت فناوری یا خدمات مالی
آشنایی با مفاهیم API و یکپارچهسازی سیستمها
توانایی مدیریت همزمان چندین پروژه مشتری
دانشآموختگان رشتههای مدیریت، بازاریابی، تجارت الکترونیک و IT
ساعت کاری:شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 18
مزایا: – امکان استفاده از شرایط ساعت شناوری در صورت لزوم با تایید مدیر
– صبحانه و ناهار.
– هدایای مناسبتی.
– بیمه تکمیلی.
– پاداشهای فصلی مبتنی بر عملکرد فردی و تیمی