دعوت به همکاری جیبی مو در 2 عنوان شغلی

جیبی‌مو در دو عنوان شغلی کارشناس فروش و پشتیبانی و کارشناس امور مشتریان دعوت به همکاری می‌کند.

شرکت نوآوران راهبرد سپهر پایا (جیبی‌مو) با مجوز پرداخت‌یاری بانک مرکزی در سال ۱۳۹۶ با تکیه بر فعالیت تیمی متشکل از متخصصین و جوانان خلاق و با انگیزه تاسیس شد تا دریافت و انتقال پول را به عنوان یکی از نیازهای بزرگ جامعه برای افراد و کسب‌وکارها تسهیل نماید.اکنون این خدمات تبدیل به بازوی مالی سازمان‌های بزرگ و مطرح کشور شده‌اند.

این شرکت که از مجموعه شرکت‌های گروه مالی فارابی محسوب می‌شود، در سال ۱۴۰۲ محصول جدیدی تحت برند چاهار معرفی کرده و امیدوار است با تکیه بر توان و مسئولیت‌پذیری تیم خود نقشی کلیدی در صنعت فینتک کشور ایفا نماید.

جیبی‌مو در دو عنوان شغلی کارشناس فروش و پشتیبانی و کارشناس امور مشتریان با شرح وظایف زیر دعوت به همکاری می‌کند.

عنوان شغلی: کارشناس فروش

شرح وظایف و مسئولیت‌ها:

– برقراری ارتباط با مشتریان هدفگذاری شده، پیگیری و پیشبرد مذاکرات و فروش B2B و B2C

– ثبت اقدامات، اعلام قیمت و گزارشات فروش

– تنظیم مستندات مورد نیاز مشتریان، هماهنگی ارسال و پیگیری نتایج

– هماهنگی و پیگیری امور قراردادی مشتریان

– پاسخگویی به سوالات و مسائل مربوط به فروش

– پیگیری تلفنی فرصت‌های فروش روزانه

– هماهنگی و تنظیم جلسات فروش و دمو

توانمندی‌ها و شرایط احراز شغل:

– آشنایی با نرم‌افزارهای آفیس و نرم‌افزارهای اداری عمومی

– توانایی برقراری ارتباط کلامی و روابط عمومی بالا

– برخورداری از هوش بالا و قدرت یادگیرندگی

– ظاهری آراسته و منضبط

شرایط ذیل الزامی نیست، اما مزیت محسوب خواهد شد:

– تجربه در صنعت پرداخت الکترونیک و پرداختیاری

– دانش آموختگان رشته‌های IT، تجارت الکترونیک، مدیریت

– سابقه فروش سازمانی در صنعت فناوری و OPEN-API

– فعال در شبکه‌های اجتماعی

عنوان شغلی: کارشناس امور مشتریان (Account Manager)

شرح وظایف و مسئولیت‌ها:

مدیریت ارتباط با مشتریان فعلی و حفظ روابط حرفه‌ای بلندمدت

شناسایی نیازها و انتظارات مشتریان و ارائه راه‌حل‌های متناسب با خدمات شرکتعقد و تمدید قرارداد، پیگیری و نظارت بر اجرای قراردادهای مشتریان و ارائه گزارش‌های دوره‌ای

اطمینان از رضایت مشتریان و ارائه پاسخگویی سریع و موثر به سوالات و مشکلات آن‌ها

هماهنگی با تیم‌های داخلی برای اطمینان از اجرای صحیح پروژه‌های مشتریان

ارائه بازخورد مشتریان به تیم‌های مرتبط جهت بهبود خدمات و محصولاتنظارت بر وضعیت حساب‌های مشتریان و انجام اقدامات پیشگیرانه برای کاهش ریسک‌های احتمالی

تهیه و ارائه گزارش‌های تحلیلی درباره عملکرد حساب مشتریان

توانمندی‌ها و شرایط احراز شغل:

تسلط بر مهارت‌های ارتباطی و روابط عمومی قوی

توانایی درک نیازهای مشتریان و حل مسائل پیچیده

تسلط بر نرم‌افزارهای آفیس و ابزارهای مدیریت پروژه

برخورداری از توانایی مذاکره و متقاعدسازی

دقت بالا در مستندسازی و پیگیری فرآیندها

ظاهری آراسته و حرفه‌ای همراه با انضباط کاری

مهارت‌های مزیتی:

تجربه در صنعت پرداخت الکترونیک و پرداخت‌یاری

سابقه کار در نقش‌های مشابه در صنعت فناوری یا خدمات مالی

آشنایی با مفاهیم API و یکپارچه‌سازی سیستم‌ها

توانایی مدیریت همزمان چندین پروژه مشتری

دانش‌آموختگان رشته‌های مدیریت، بازاریابی، تجارت الکترونیک و IT

ساعت کاری:شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 18

مزایا: – امکان استفاده از شرایط ساعت شناوری در صورت لزوم با تایید مدیر

– صبحانه و ناهار.

– هدایای مناسبتی.

– بیمه تکمیلی.

– پاداش‌های فصلی مبتنی بر عملکرد فردی و تیمی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.