دیجی‌پی؛ هر آنچه کسب‌و‌کارها و سازمان‌ها به آن نیاز دارند

بسیاری، دیجی‌پی را با خرید اعتباری و وام می‌شناسند، اما این پلتفرم علاوه بر خدمات متعدد مالی به کاربران عادی، تمام سرویس‌های مالی مورد نیاز کسب‌و‌کارها و سازمان‌ها را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

بسیاری، دیجی‌پی را با خرید اعتباری و وام می‌شناسند، اما این پلتفرم علاوه بر خدمات متعدد مالی به کاربران عادی، به‌عنوان بستر هوشمند خدمات پرداخت و اعتبار، تمام سرویس‌های مالی مورد نیاز کسب‌و‌کارها و سازمان‌ها را در اختیار آن‌ها قرار داده که در این گزارش به بخشی از این سرویس‌ها اشاره شده است. 

خدمات دیجی‌پی برای کسب‌و‌کارها

وام کسب‌و‌کارها: دیجی‌پی از دویست میلیون تا ۲ میلیارد تومان وام با بازپرداخت ۲ ماهه، ۶ ماهه و ۱۲ ماهه به کسب‌و‌کارها پرداخت می‌کند. 

تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی بعد از ارائه اطلاعات و مدارک لازم شامل مدارک کسب و کار، امتیاز دریافت تسهیلات کسب‌و‌کار را کسب می‌کنند. 

پرداخت و اعتبار؛ راه‌هایی برای افزایش مشتری

سرویس پرداخت اعتباری برای کسب‌و‌کارها: کسب‌و‌کارهای آنلاین با دریافت درگاه پرداخت اعتباری دیجی‌پی، این امکان را به کاربران خود می‌دهند تا محصولات و خدمات آن‌ها را الان خریداری و مبلغ آن را بعدا پرداخت کنند.
درگاه پرداخت اعتباری دیجی‌پی پلی میان کاربران سرویس پرداخت اعتباری دیجی‌پی و محصولات و خدمات کسب‌و‌کارها است. با این سرویس، با توجه به امکان خرید قسطی با اعتبار دیجی‌پی، مشتریان کسب‌و‌کارها افزایش پیدا می‌کنند.  

یکی دیگر از مزایای این سرویس برای فروشگاه‌ها، تبدیل بدون هزینه کاربران دیجی‌پی و دیجی‌کالا به جامعه کاربران کسب‌و‌کار و پرداخت کارمزد دیجی‌پی از محل فروش است. کارمزد به‌صورت توافقی و در زمان تسویه، منعطف و منطبق با نیاز و درخواست پذیرنده در نظر گرفته می‌شود. 

دستگاه پوز و پرداخت با کیو آر کد: برای خرید قسطی یا اعتباری از فروشگاه‌های حضوری، مشتریان فروشگاه‌ها می‌توانند از QR code یا دستگاه کارتخوان استفاده کنند. در روش QR code مشتریان با بارکدخوان اپلیکیشن دیجی‌پی، کد اختصاصی هر فروشگاه را اسکن می‌کنند و با وارد کردن مبلغ، هزینه خرید را با موجودی وام یا اعتبارشان پرداخت می‌کنند.

در روش خرید با دستگاه کارتخوان، مشتریان با کارت بانکی خود که به اعتبار دیجی‌پی متصل است، از فروشگاه حضوری قسطی خرید می‌کنند. مشتریان مبلغ خرید را وارد می‌کنند و مبلغ از موجودی اعتبار یا وامشان کسر می‌شود.

درگاه پرداخت هوشمند: درگاه پرداخت اینترنتی هوشمند (Smart IPG) دیجی‌پی سرویسی است که می‌تواند عملکرد درگاه‌های پرداخت مختلف را مورد سنجش قرار دهد و از میان آنها بهترین درگـاه را انتخاب کند. درگاه پرداخت هوشـمند دیجی‌پی بر اساس مـعیارهای نـرم‌افزاری مخــتلف به درگاه‌های مختلف امتیاز می‌دهد و کیفیت عـملکرد آن‌هـا را به صـورت لحظه‌ای پایـش مـی‌کند. به ایـن ترتیب متناسب با امـتیاز کسب‌شده، حجم تـراکنش‌‌ها بین درگاه‌های مختلف تـقسیم می‌شود و احـتمال پـرداخت موفق را برای کسب‌و‌کارها افزایش می‌دهد. از دیگر امکانات درگاه پرداخت هوشمند، ارائه‌ی خدمات پرداخت‌یاری و پشتیبانی از خدمات بازپرداخت است. خــدمات بـازپرداخت به کیف پول و بـه شماره‌ شبا به صورت جامع توسط یک API در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

درگاه پرداخت اشتراک: پرداخت حق عضویت یا درگاه پرداخت اشتراک، برای کسب و کارهایی که خدمات خود را در قالب بسته‌های اشتراک ارائه می‌دهند، طراحی شده است. این سرویس طی یک قرارداد سه جانبه، مجوز برداشت خودکار از کیف پول دیجی‌پی کاربر را با تأیید وی و به منظور پرداخت دوره‌ای خدمات مختلف دریافت می‌کند. طی این قرارداد، الگوهای مختلف قراردادی کسب و کار شما نمایش داده ‌می‌شود و کاربر الگوی مد نظر خود را انتخاب کرده و نخستین پرداخت را انجام می‌دهد. از آن پس بدون طی شدن روال‌های تکراری و زمانبر پرداخت الکترونیک، خدمات مدنظر کاربر در بازه‌های زمانی مشخص و مطابق قرارداد بصورت خودکار تمدید شده و وجه آن بصورت خودکار از کیف پول دیجی‌پی کاربر کسر می‌شود.

تسویه زودهنگام: دیجی‌پی با پرداخت دیون کسب و کارها و دریافت آن در بازه زمانی ۵ تا ۲۵ روزه، به گردش مالی کسب و کارها و رشد عملکرد فروشندگان کمک می‌کند. کسب‌و‌کارها با ثبت فاکتور خرید خود در دیجی‌پی، درخواست تسویه مبلغ فاکتور به فروشنده در زمان مورد نظرشان را ثبت می‌کنند و دیجی‌پی در بازه زمانی ۲۴ ساعته مبلغ فاکتور را به فروشنده پرداخت می‌کند و پس از ۵ تا ۲۵ روز، مبلغ پرداخت‌شده را از کسب‌و‌کار دریافت می‌کند.

کیف پول دیجی‌پی: کسب‌و‌کارهایی که به کیف پول دیجی‌پی متصل هستند، علاوه بر تسهیل خرید برای مشتریان، امکان کش‌بک به کیف پول کاربر را هم در اختیار فروشگاه قرار می‌دهند و مشتریان را به خرید مجدد از خود تشویق می‌کنند. همچنین در صورت لغو خرید ازسوی مشتری، مبلغ خرید به کیف پول دیجی‌پی مشتری ریفاند می‌شود و امکان خرید مجدد افزایش پیدا می‌کند.

کاربران با استفاده از کیف پول دیجی‌پی، با یک‌بار شارژ ولت، می‌توانند به‌راحتی و با یک کلیک، از همه کسب‌و‌کارهایی که از کیف پول دیجی‌پی استفاده می‌کنند مانند دیجی‌کالا، دیجی‌‌جت، پیندو و… خرید کنند و همچنین با شارژ ولت و خریدهایشان، جایزه و تخفیف دریافت کنند. 

سرویس‌های دیجی‌پی برای سازمان‌ها

دیجی‌پی سرویس‌های متعددی در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهد که به طور کلی اعتبار سازمانی و کیف پول سازمانی بخشی از این سرویس‌ها هستند. 

اعتبار سازمانی: با سرویس اعتبار سازمانی دیجی‌‌پی، کارکنان سازمانتان با ضمانت شما اعتبار خرید اعتباری از دیجی‌کالا و فروشگاه‌های طرف قرارداد با دیجی‌پی را دریافت می‌کنند و می‌توانند خرید خود را به‌صورت قسطی پرداخت کنند. 

کیف پول سازمانی دیجی‌پی: سازمان‌ها می‌توانند با ایجاد حساب کیف پول مجازی در دیجی‌پی، هزینه‌هایی همچون هزینه اینترنت، قبض و یا هزینه ایاب‌و‌ذهاب درون‌شهری و همچنین پاداش کارکنان را به‌صورت آنی در کیف پول کارکنان خود شارژ کنند. 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.