اینفوگرافیک / تفاوت کانال بهینه با کانال همه کاره و چندکاناله در بانکداری
عصر بانک؛در بانکداری و پرداخت از طریق روش Multi-channel مشتری میتواند از کانالهای متعدد به خدمات بانکی و پرداخت دسترسی داشته باشد اما این کانالها بهم متصل نیستند و مشتری و کاربر برای استفاده از هر کانال باید از ابتدا اقدام کند.
این خلاء در روش Omni-channel از بین رفته است و مشتری میتواند از کانالهای متصل بهم به خدمات دسترسی داشته باشد و از این طریق در یک کانال شروع به دریافت خدمات کند، در کانال دیگر آن خدمت را پیگیری کند و در کانال بعدی خدمت دریافتی را نهایی کند. اما با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از هوش مصنوعی، امروزه روش Opti-channel موضوع داغ است.
در این روش بهترین و بهینهترین کانال مورد نیاز مشتری، به او پیشنهاد میشود تا علاوه بر صرفهجویی در وقت و زمان مشتری،رضایت حداکثری او جلب شود.
تفاوت کانال بهینه با کانال همه کاره و چندکاناله در بانکداری در اینفوگرافیک زیر ببینید: