کلیه سرویس های ابر دراک قطع خواهد شد

سینا سلطانی، مدیرعامل ابردراک در بیانیه اعلام کرد: با نهایت تاسف به اطلاع کاربران ابر دراک می‌رسانم که ناچار به توقف سرویس های ابر دراک از تاریخ ۳۰ بهمن هستیم.

در این بیانیه آمده است: این تصمیم با وجود تمام تلاش‌ها برای یافتن راه‌حل‌های جایگزین جهت جلوگیری از قطع سرویس‌ها، به دلیل مشکلات و محدودیت‌های مالی گرفته شده است.
در ماه های اخیر با توجه به مشکلات و اختلاف نظر های بنیادین بین سهامداران شرکت، توافقی برای حل چالش‌های مالی شرکت صورت نپذیرفت و با توجه به عدم توانایی در ادامه سرویس‌دهی در سطح کیفی مطلوب همیشگی، تصمیم به توقف سرویس دهی گرفته شد که از این بابت بسیار متاسفم و مسئولیت آن را بر عهده میگیرم.
در راستای این تصمیم کلیه سرویس های ابر دراک ظرف ۱۰ روز آینده قطع خواهد شد و شرکت متعهد می‌شود در کوتاه‌ترین زمان ممکن داده‌های کاربران را به صورت ایمن و کامل بازگرداند.
به خوبی آگاهم که این تصمیم تاثیر مستقیمی بر کسب و کار مشتریان و کارکنان ابر دراک خواهد گذاشت و از این بابت صمیمانه عذرخواهی میکنم. امیدوارم با ترکیب جدید سهامداری، مشکلات به زودی مرتفع شده و امکان از سرگیری سرویس‌دهی فراهم شود.
از تمامی اعضای تیم، مشتریان و تمامی تامین کنندگان که در ۵ سال سرویس دهی ابر دراک و به ویژه در ماه‌های اخیر با وجود چالش‌های متعدد در کنار ما بودند، صمیمانه سپاسگذارم و قدردان اعتماد و همراهی شما هستم. جهت هرگونه سوال، پیشنهاد و پیگیری مشکلات پیش آمده در پی این تصمیم شخصا پاسخگوی پیام های شما از طریق ایمیل  هستم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.