مشارکت مشتریان در بهینه سازی شبکه شعب بانک کشاورزی

اله داد محمدی مفرد اظهار داشت: در طرح ناظرین ویژه بانک کشاورزی، شعب این بانک با بهرهگیری از ۱۶۵۶ ناظر ویژه شامل ۷۲۰ بازنشسته، ۶۲۳ شاغل، ۳۰۱ مشتری و ۱۲ نفر از سازمانهای وابسته، بهصورت محسوس و نامحسوس رصد میشود.
محمدی مفرد تصریح کرد: تاکنون بیش از پنج هزار گزارش از این ناظرین دریافت و بررسی شده و نتایج آن برای بهبود عملکرد شعب بانک کشاورزی و رفع مشکلات اجرایی به کار گرفته شده است.
وی با اشاره به برنامههای این بانک برای تحقق اهداف وزارت امور اقتصادی و دارایی و خط مشی سال جاری، گفت: در چارچوب طرح بهینهسازی شبکه شعب بانک کشاورزی، ۱۷ شعبه کمبازده شناسایی شدهاند که پس از بررسیهای دقیق، با در نظر گرفتن ابعاد مالی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی و با هماهنگی هیأت مدیره بانک و اخذ مجوزهای لازم از بانک مرکزی، اقدامات لازم برای ادغام، جابهجایی یا کاهش فعالیت آنها انجام خواهد شد.
معاون مدیرعامل بانک کشاورزی به ارزیابی مستمر عملکرد شعب این بانک در چهار محور اصلی شامل تجهیز منابع و بانکداری الکترونیک، اعتبارات و بانکداری شرکتی، وصول مطالبات، و سودآوری و انضباط مالی، اشاره کرد و افزود: این ارزیابیها ضمن زمینه سازی برای افزایش سهم بانک کشاورزی از بازار، منجر به رشد سپردههای مردمی و افزایش چشمگیر تراکنشهای الکترونیکی شده است.
وی از برگزاری ۱۱۰ ویدئوکنفرانس و دو همایش سراسری مدیران بانک در سال جاری خبر داد و تأکید کرد: برنامهریزی برای برگزاری همایشهای تخصصی در حوزههای مختلف بانکی نیز در دستور کار قرار دارد.
محمدی مفرد بازدیدهای میدانی مستمر مدیران عالی بانک کشاورزی از مدیریت ها و شعب استانها را از دیگر اقدامات اساسی این بانک در جهت بهبود عملکرد شعب عنوان کرد و افزود: در این بازدیدها شعب برتر و کارکنان نمونه شناسایی شده و اقدامات مناسبی نیز برای تشویق کارکنان برتر و رفع مشکلات شعب صورت گرفته است.
معاون مدیرعامل بانک کشاورزی با اشاره به برنامههای پیشرو ابراز امیدواری کرد که این بانک با تکیه بر سرمایه انسانی کارآمد و برنامهریزی دقیق، بتواند نقش مؤثرتری در توسعه اقتصادی کشور ایفا کند و خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهد.
وی تأکید کرد: بانک کشاورزی با جدیت مسیر رشد و پیشرفت را دنبال میکند و در تلاش است تا با بهرهگیری از فناوریهای نوین و ارائه خدمات به روز، جایگاه خود را در نظام بانکی کشور ارتقا دهد.
/روابط عمومی بانک کشاورزی