سامانه بانکداری سازمانی: گامی نو در تحول دیجیتال بانکی

هدف از برگزاری این نشست، ایجاد فرصتی منحصر به فرد برای آشنایی با ویژگیها و قابلیتهای سامانه بانکداری سازمانی بود.در این مراسم همکاران تیم توسعهدهنده از دلایل و اهداف ایجاد این سامانه صحبت کردند و سپس، در بخش بعدی، مراحل طراحی و توسعه سامانه بررسی شد و حاضرین با روشها و تکنیکهای پیشرفته بهکار رفته در پیادهسازی آن آشنا شدند.
مهندس مهدی بایندور معاونت محترم نرم افزار از تیم جوان و خلاق سامانه بانکداری سازمانی و همچنین از همکاری صمیمانه ادارات فناوری اطلاعات بانک ملی، معاونت ها و همکاران سداد تشکر و تقدیر کردند.در ادامه، دموهایی از ویجتهای کلیدی سامانه نظیر «انتقال پول»، «پرداخت قبوض» و «خدمات کارت» نمایش داده شد و نحوه عملکرد هرکدام بهطور عملی توضیح داده شد.
در بخش فنی، کارشناسان توضیحاتی درباره تکنولوژیهای پیشرفته در بخشهای بکاند و فرانتاند سامانه دادند که باعث شده است این سیستم مقیاسپذیر، امن و کاربرپسند باشد.
در انتهای جلسه، آمارهای موفقیتآمیز سامانه ارائه شد که حاکی از رشد چشمگیر آن بود. 125 هزار سازمان، 300 هزار کاربر، 92 هزار درخواست پرداخت قبض، 3 میلیون درخواست انتقال پول تکی و 8 میلیون درخواست انتقال پول گروهی که مجموعاً 3 هزار همت در این سامانه جابهجا شده است.این سامانه بهعنوان یک گام اساسی در جهت تحول دیجیتال بانکداری سازمانی و ارتقای خدمات بانکی در سطح وسیع به شمار میرود.