کمپین ویژه «سه هیچ»؛ حضور برترین فروشگاههای تارا و تجربه خریدی متفاوت برای کاربران

در این کمپین برترین فروشگاههای تحت پوشش تارا همچون جین وست، گوشی شاپ، تپسی شاپ، ساعتچی، سفر مارکت، بیمه دات کام، سفیر، روژا، جانبو، سوپرمارکت فوری دیجی کالا و چندین فروشگاه آنلاین و حضوری معتبر دیگر، همراه مشتریان تارا هستند..
خلق ارزش، به پاس همکاری ارزشمند فروشگاههای تارا و کاربران خوش حساب
تارا بر این باور است که ایجاد یک اکوسیستم سودمند و مطلوب مستلزم تقویت ارتباط میان پلتفرم و کسب و کارها است و با این کمپین گامی فراتر از همکاریهای معمول برداشته تا کسب و کارها با اطمینان بیشتر و قدمهای محکمتر در ساخت سبک زندگی اعتباری نقش آفرینی کنند و از سوی دیگر برای مشتریان، تجربه خریدی متفاوتتر و اقتصادیتر طراحی کرده است.
تارا به واسطه این کمپین قصد دارد با ایجاد بستری امن و سودمند، از همکاری موثر این فروشگاهها تقدیر کند و در همین راستا، امتیازات ویژهای به آنها اختصاص داده است. این امتیازات شامل شرایط آسانتر برای فروش، و تبلیغات گسترده از طریق کانالهای مختلف دیجیتال مارکتینگ و رسانههای اجتماعی است.
تارا با هدف ایجاد بستری امن و سودمند از سرویس جدید ۳ قسطه خود با همکاری برترین فروشگاههای فعال تارا رونمایی کرده است و مشتریان تارا میتوانند بدون هیچ پیش پرداختی و در ۳ قسط خرید خود را انجام دهند، این کمپین از تاریخ ۱ اسفند ۱۴۰۳ تا ۲۵ اسفند ماه برای عموم کاربران فعال خواهد بود.
به گفتهی روابط عمومی تارا، در کمپین «سه هیچ» کانالهای تبلیغاتی داخلی و خارجی باکیفیتی برای معرفی فروشگاههای برتر انتخاب شده که از یک سو مخاطبان این فروشگاهها را افزایش میدهد و از سویی دیگر فرصت خرید با کیفیت و بهصرفه شب عید را برای کاربران خوش حساب فراهم میکند.
تنوع کالاهای سبد خرید؛ نقطه قوت کمپین «سه هیچ»
یکی از نقاط قوت کمپین «سه هیچ»، همکاری با بیش از ۶۰ فروشگاه آنلاین و حضوری متنوع است که از جمله معتبرترین و پرفروشترین فروشگاههای فعال در تارا میباشند.
تارا با انتخاب مجموعهای از فروشگاهها با گروههای کالایی مورد نیاز خانوادهها، از جمله لوازم خانگی، کالای دیجیتال، طلا و زیورآلات، پوشاک، کالای سوپرمارکتی، بیمه و خدمات و سفر و گردشگری به مشتریان این امکان را میدهد تا با بالا بردن قدرت خرید ، نیازهای شروع سال نو خود را با شرایط اعتباری مناسب انجام دهند.
ویژگیهای کمپین «سه هیچ»؛ خرید بی دغدغه برای همه
در این کمپین کاربران میتوانند اعتبار سه قسطه تارا را با احراز هویت و اعتبارسنجی در کمتر از ۱۰ دقیقه دریافت کنند و از فروشگاههای منتخب «سه هیچ» بدون هیچ پرداختی در لحظه، خرید کنند و از ابتدای ماه بعد در سه قسط تسویه کنند.
بر اساس امتیاز کاربران در اعتبارسنجی، به هر کاربر ۲ تا ۲۰ میلیون تومان اعتبار سه قسطه تعلق میگیرد.
در واقع این کمپین به کاربران فرصت خرید بیدغدغهی شب عید و به فروشگاهها فرصت افزایش فروش و دریافت سهم بیشتری از بازار خرید پایان سال را میدهد.
باهم و کنار هم برای گذار از پرچالشترین دوران بازار
این کمپین فرصتی بینظیر برای کاربران و فروشگاههای تحت پوشش تارا است تا در شب عید و فصل خریدهای پایان سال، بهترین تجربه را از خرید اعتباری داشته باشند و به شکلی هوشمندانه و مقرونبهصرفه، کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کنند.
امیدواریم با این محصول تارا حضور پر رنگتر سبد خرید اعتباری در سبک زندگی افراد را شاهد باشیم.
برای اطلاعات بیشتر درباره کمپین سه هیچ تارا صفحه سه هیچ را ببینید.