پیام تبریک مدیر حوزه شرق تهران و مدیر گروه ویژه بانکداری اجتماعی بانک قرض الحسنه رسالت به مناسبت آغاز سال تحصیلی

مدیر حوزه شرق تهران و مدیر گروه ویژه بانکداری اجتماعی بانک قرض الحسنه رسالت در پیامی جداگانه آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفتند.

عصر بانک؛سید ابوالفضل موسوی، مدیر حوزه شرق تهران بانک قرض الحسنه رسالت در پیامی اول مهر و بازگشایی مدارس را تبریک گفت.

 

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

باز آمد بوی ماه مدرسه بوی بازی های راه مدرسه
بوی ماه مهر، ماه مهربان بوی خورشید پگاه مدرسه

 

فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت و بازگشایی درب های گلستان علم، ایمان و ادب را به دانش آموزان عزیز و معلمان ارجمند و فرهیخته تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امیدوارم با توکل بر خداوند منان و با همفکری و همدلی فرهنگیان گرانقدر، دانش آموزان تلاشگر و صاحب نظران عرصه تعلیم و تربیت، بتوانیم موجبات عزت، سرافرازی کشور را فراهم آوریم.

 

همچنین،سیدرضا تهامی پور، مدیر گروه ویژه بانکداری اجتماعی در پیامی آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

سال تحصیلی جدید و آغاز ماه مهر و مهربانی و فصل شکفتن شکوفه های علم و دانش برتمامی دانش آموزان، فرهنگیان و اولیاء گرامی مبارک باد. امید است با استعانت از خدای متعال سال جدید تحصیلی، سالی توام با موفقیت و سربلندی را داشته باشید.

اول مهر و آغاز سال تحصیلی جدید فرصت مغتنمی است تا مراتب سپاس و قدرشناسی خود را به عنوان عضو کوچکی از مجموعه بانک قرض الحسنه رسالت، از تمامی معلمان شریف، و فرهنگیان بصیر که با همت و تلاش خود در راستای تربیت نیروی انسانی عالم، خلاق و پای بند به ارزش های دینی و اخلاقی گام های موثری بر می دارند، اعلام دارم .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.