همه چیز درباره شرکت معتمد مالیاتی توسعه اعتماد وثوق گستر

شرکت توسعه اعتماد وثوق گستر (TSP)، ارائه‌دهنده خدمات معتمد مالیاتی هلدینگ بهسازان بانک ملت است که در کمتر از یک سال از آغاز فعالیت خود به یکی از سه شرکت برتر در زمینه تسهیل فرآیندهای مالیاتی تبدیل شده است.

این شرکت با ایجاد ۲۲ میز خدمت در استان‌های مختلف و افتتاح شعبه‌های جدید در سراسر کشور، توانسته است خدمات جامع و تخصصی مالیاتی را به مراجعین ارائه دهد.

در نشست خبری که امروز ( 19 اسفند) به منظور معرفی شرکت توسعه اعتماد وثوق گستر، به‌عنوان نهمین شرکت معتمد مالیاتی (TSP) در کشور برگزار شد، خسرو سرپیری مدیرعامل این شرکت از روند تأسیس و اهداف و ماموریت‌های توسعه اعتماد وثوق گستر سخن گفت.

سرپیری با اشاره به اینکه مجوز فعالیت شرکت در سال گذشته صادر شد، توضیح داد: این شرکت بر اساس ماده ۲۶ قانون پایانه‌های فروشگاهی و با هدف تسهیل فرآیندهای مالیاتی و ارسال سامانه‌ها، تأسیس شده است.

وی افزود: با تحقیقات گسترده‌ای که در سال ۱۴۰۱ انجام دادیم، در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ موافقت لازم از سوی سازمان مالیاتی و وزارت اقتصاد برای تأسیس شرکت معتمد مالیاتی دریافت شد. پس از آن، فرایند راه‌اندازی شرکت آغاز و از تاریخ آبان ماه سال گذشته فعالیت رسمی شروع شد.

سرپیری همچنین به چالش‌های اخذ مجوز از سازمان مالیاتی اشاره کرد و گفت: این فرآیند نسبتاً پیچیده است و شرکت‌ها به‌تنهایی نمی‌توانند مجوز را دریافت کنند، بلکه باید به‌صورت کنسرسیومی عمل کنند؛ پس از گذراندن مراحل ممیزی و دریافت تاییدات لازم، شرکت توسعه اعتماد وثوق گستر به‌عنوان نهمین شرکت معتمد مالیاتی در کشور شناخته شد.

وی همچنین در مورد اهداف آینده شرکت توضیح داد: این شرکت علاوه بر ارائه خدمات مالیاتی، در راستای توسعه شبکه خدمات خود، به افتتاح شعب در استان‌های مختلف پرداخته است. اولین شعبه این شرکت در استان البرز افتتاح شد و سپس شعبه‌های دیگری در استان‌های خراسان و سایر مناطق راه‌اندازی گردید.

توسعه اعتماد وثوق گستر

مدیرعامل این شرکت TSP در ادامه اظهار داشت: هدف ما گسترش فعالیت‌ در مناطق مختلف کشور است تا خدمات مالیاتی بهتر و جامع‌تری به مراجعین ارائه دهیم.

وی همچنین به همکاری‌های این شرکت با سازمان مالیاتی و تلاش برای تسهیل فرآیندهای قانونی اشاره کرد و تأکید کرد: طبق قانون، شرکت‌ها باید شعبه‌های خود را در استان‌های مختلف افتتاح کنند و به‌هیچ‌وجه نمی‌توانند نمایندگی داشته باشند.

سرپیری از ثبت‌نام بیش از ۹ میلیون کارپوشه در سیستم مالیاتی خبر داد و خاطرنشان ساخت: طی پنج سال آینده، این تعداد به تدریج مشمول قوانین جدید خواهند شد و شرکت توسعه اعتماد وثوق گستر آماده است تا خدمات خود را در این زمینه گسترش دهد.

وی در خصوص فرآیند سرویس‌دهی به مراجعین در سطح کشور گفت: شرکت‌های معتمد این قابلیت را دارند که در ادارات کل امور مالیاتی استان‌ها میز خدمت داشته باشند. از چهارم فروردین ماه، ما این خدمات را آغاز کردیم و امروز در ۲۲ استان و مرکز استان، ۲۲ میز خدمت مستقر کرده‌ایم که به‌طور مستقیم به مراجعین خدمات مالیاتی ارائه می‌دهند.

سرپیری به افتتاح جدیدترین شعبه شرکت در منطقه جنوب شرق کشور اشاره کرد و افزود: آخرین شعبه‌ای که ما در اواخر آبان‌ماه افتتاح کردیم، در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان بود.

وی همچنین به ابزارهای جدیدی که برای تسهیل خدمات مالیاتی فراهم شده‌اند، اشاره کرد و توضیح داد: از روز اول فعالیت، هدف ما این بود که ابزارهای لازم برای ارائه خدمات به مراجعین فراهم باشد. این ابزارها شامل سامانه تحت وب، کارتخوان‌ها و نرم‌افزار موبایلی بود که به‌طور کامل طراحی و اجرایی شدند.

سرپیری به رشد و توسعه نیروی انسانی شرکت اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: از زمان راه‌اندازی شرکت، با دو نفر شروع کردیم و امروز بالغ بر ۱۴۰ نفر نیروی مستقیم در سطح کشور داریم و ۱۸۰۰ نفر در مجموعه‌های همکار ما مشغول به فعالیت هستند. هدف ما این است که خدمات به‌دقت و با کیفیت به مراجعین ارائه دهیم.

وی در ادامه تصریح کرد: در اسفند ماه امسال، سازمان مالیاتی همایشی ملی برگزار کرد که رئیس‌جمهور و وزیر اقتصاد نیز در آن حضور داشتند. در این همایش، ما به‌عنوان یکی از سه شرکت برتر در بین ۱۷ شرکت معرفی شدیم و این اتفاق نشان از موفقیت و رشد سریع ما در این مدت کوتاه دارد.

سرپیری در پایان با ابراز رضایت از پیشرفت‌های شرکت، تأکید کرد که اهداف آینده شرکت همچنان گسترش خدمات در سطح کشور و ارائه بهترین سرویس‌ها به مراجعین است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.