رونمایی از خدمات جدید بانک سینا در حوزه بانکداری الکترونیک
عصر بانک؛مدیرعامل بانک سینا در مراسم بهرهبرداری از این خدمات با اشاره به تحولات سریع حوزه فناوری اطلاعات گفت: با تحولات صورت گرفته در این حوزه، شاهد تغییر انتظارات و توقعات بهویژه نسل جدید هستیم به نحوی که در حوزه بانکداری انتظار این است بدون هیچ گونه مراجعه به شعب بانکها تمام خدمات مورد نیاز خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهند.
مهندس پیشرو تصریح کرد: بسیاری از الزاماتی که بانک مرکزی بهویژه در بحث بانکداری شرکتی و مبارزه با پولشویی مطرح کرده با ابزارهای سنتی قابلکنترل و انجام نیست. این تحولات نشان میدهد ما در صنعت بانکداری به معماری چابک و سریع احتیاج داریم تا پاسخگوی نیازها باشیم و برای باقی ماندن در عرصه رقابت هم باید زیرساختهای جدیدتری را پیادهسازی کنیم. وی افزود: قطعا آنچه در حوزه فناوری اطلاعات پیادهسازی و اجرا میشود، نهتنها هزینه نیست؛ بلکه یک ضرورت و نیاز روز است. بانک سینا نیز با این رویکرد، برنامههای زیرساختی مناسبی دارد تا بتواند با تحولات جامعه بهعنوان بانکی پیشگام، ایفای نقش کند.در ادامه پشمچی، معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک سینا هم طی سخنانی گفت: بانک سینا با پیادهسازی برنامههای راهبردی در سالهای گذشته و وجود همکاران تلاشگر، در هیچ زمانی از رشد و توسعه باز نمانده و اکنون یکی از متنوعترین و پرتعدادترین سبدهای خدمات و محصولات حوزه بانکداری الکترونیک را در اختیار دارد. در این مراسم از خدمات جدید بانک سینا شامل 5 خدمت جدید پی بوم، پیامد، نقشه شعب، کارپوشه و انتقال وجه دوجانبه در نرمافزار همراه بانک سینا رونمایی و از همکاران دستاندرکار هم توسط مدیرعامل تقدیر شد.