«کیف جادویی»؛ کمپین تشویقی جدید در بستر کیف پول نقدی تارا

«کیف جادویی» کمپین تشویقی جدید در بستر کیف پول نقدی تارا است که از ۲۱ اردیبهشت آغاز شده و به مدت محدود ادامه دارد. هدف این کمپین افزایش استفاده کاربران از کیف پول نقدی در خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد و ایجاد تجربه متفاوت در پرداخت است.

«تارا» اپلیکیشن خرید و پرداخت اعتباری است. با استفاده از تارا می‌توانید به صورت اعتباری (بدون پرداخت در لحظه)، قسطی و نقدی خرید حضوری یا آنلاین انجام دهید.

امروزه تارا با ارائه خدماتی همچون الان بخر بعداً پرداخت کن یا همان BNPL،  پرداخت اعتباری، قسطی و کیف پول نقدی به دنبال ایجاد ارزش افزوده برای کاربران و افزایش فروش برای کسب و کارهای همکار است.

«کیف جادویی» کمپین تشویقی جدید در بستر کیف پول نقدی تارا است که از ۲۱ اردیبهشت آغاز شده و به مدت محدود ادامه دارد. هدف این کمپین افزایش استفاده کاربران از کیف پول نقدی در خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد و ایجاد تجربه متفاوت در پرداخت است. به همین بهانه دیروز نشست خبری با حضور رسانه‌ها در ساختمان گلرنگ برگزار شد.

توسعه ابزارهای نوین برای مدیریت مالی کارآمد

مهیار محمدی، مدیر ارشد بازاریابی (CMO) در این نشست خبری با اشاره به تحولات آتی صنعت مالی و لزوم هم‌راستاسازی خدمات با نیازهای نوین جامعه، گفت: با توجه به تغییر مسیر پیش‌روی صنعت مالی، به این نتیجه رسیدیم که صرفاً تمرکز بر اعتبار کافی نیست و باید به‌صورت جدی در فعالیت‌های مکمل نیز مشارکت داشته باشیم. هدف اصلی ما، افزایش حضور مؤثر در جامعه از طریق ارائه خدمات مالی متنوع و کاربردی است.

وی با تأکید بر اهمیت ابزارهای مدیریت مالی برای بهبود کیفیت زندگی مردم، افزود: ما در تلاش هستیم تا ابزارهایی طراحی کنیم که مردم بتوانند با بهره‌گیری از آن‌ها، کنترل بهتری بر امور مالی شخصی خود داشته باشند. یکی از حوزه‌هایی که در حال حاضر توجه زیادی به آن شده، توسعه راهکارهایی با ویژگی‌های متنوع و کاربرمحور است که پاسخ‌گوی نیازهای رو‌به‌رشد کاربران در حوزه مدیریت مالی باشد.

محمدی همچنین بر لزوم تعامل مستمر با فعالان این حوزه تأکید کرد و اظهار داشت: نشست‌های پیش‌ رو بستری برای تبادل ایده، بررسی چالش‌ها و توسعه راه‌حل‌های نوآورانه در حوزه مالی خواهند بود.

تمرکز تارا بر توسعه خدمات اعتباری و نقدی متناسب با دهک‌های مختلف جامعه

در ادامه آرین افشاری، مدیر ارشد رشد تارا به تشریح استراتژی‌های تازه این شرکت در حوزه خدمات مالی پرداخت و از تمرکز ویژه بر دهک‌بندی جامعه و توسعه ابزارهای متنوع برای افزایش رفاه مالی کاربران خبر داد.

وی با اشاره به تغییر رویکردهای سال جاری شرکت اظهار داشت: مأموریت اصلی تارا، ارتقای رفاه مالی در جامعه است. تفاوت ما با سایرین در این است که خدمات خود را بر اساس دهک‌بندی‌های مختلف و نیازهای واقعی کاربران طراحی و ارائه می‌کنیم.

افشاری با بیان اینکه تارا سهم قابل‌توجهی در بازار فروش کالاهای مصرفی و سوپرمارکتی دارد، افزود: ما با هدف گسترش سهم بازار خود در سایر بخش‌ها، امسال استراتژی تازه‌ای را در پیش گرفته‌ایم که بر توسعه خدمات متنوع، به‌ویژه در حوزه سرویس‌های نقدی و اعتباری متمرکز است.

وی خاطرنشان ساخت: در سال گذشته، تارا با راه‌اندازی سرویس اعتباری دو یا سه قسط، امکان خرید اقساطی متنوع‌تری را برای کاربران خوش‌حساب فراهم کرد. این اقدام باعث افزایش سهم اعتبار در سبد خرید مشتریان شد.

افشاری همچنین از معرفی محصولات و کمپین‌های جدید خبر داد و تصریح کرد: در ادامه مسیر، یکی از فعالیت‌های مهم ما راه‌اندازی «کیف جادویی» است. در این طرح، کاربران می‌توانند بر اساس میزان دارایی روزانه خود، امتیاز نقدی دریافت کنند. این مدل بر خلاف کیف پول‌های سنتی که صرفاً شارژ مالی دارند، به کاربران این امکان را می‌دهد که با رفتار مالی مثبت، امتیاز کسب کنند و از مزایای بیشتری برخوردار شوند.

وی بیان داشت: امسال تمرکز تارا بر ارائه توأمان سرویس‌های نقدی و اعتباری خواهد بود تا تجربه خرید بهتری برای کاربران رقم بخورد و همزمان امکان برنامه‌ریزی مالی دقیق‌تری برای آن‌ها فراهم شود.

تمرکز  تارا بر «کیف جادویی» و تجربه خرید متفاوت

افسون قربانعلی، مدیر بازاریابی B2Cتارا، در ادامه نشست خبری به تشریح اهداف و نتایج کمپین اخیر این شرکت پرداخت و از تمرکز مضاعف بر سرویس‌های نقدی و اعتباری در کنار گسترش تجربه خرید از نزدیک خبر داد.

وی با اشاره به سرویس «کیف جادویی» اظهار داشت: ما در نظر داریم تجربه‌ای متفاوت برای کاربران رقم بزنیم؛ به‌طوری‌که تنها با انجام خرید و یک پرداخت ساده، کیف پول کاربر به صورت خودکار شارژ شود. در واقع، با طراحی مفهومی با عنوان “جادویی” تلاش کردیم احساس اتفاقی ویژه و غیرمنتظره را برای کاربران ایجاد کنیم.

قربانعلی افزود: ما با همین رویکرد کمپین جدیدی را لانچ کردیم که بازخورد بسیار خوبی داشت. نرخ کلیک (CTR) کمپین جدیدمان تا ۱۵ درصد افزایش یافت که نسبت به سایر کمپین‌ها رشد چشمگیری محسوب می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی این کمپین جذب کاربران جدید بوده، تصریح کرد: پس از اجرای این طرح، میانگین رشد کاربران جدید ما تا ۶۵ درصد افزایش پیدا کرد. همچنین در حوزه شارژ کیف پول برای خرید شاهد رشد 23 درصدی بودیم که این نشان‌دهنده اثرگذاری مثبت کمپین و جذابیت سرویس‌ها برای کاربران است.

قربانعلی در پایان خاطرنشان ساخت: ما بر این باوریم که هم‌افزایی بین سرویس‌های نقدی و اعتباری، و همچنین توسعه تجربیات خرید ملموس و محلی، می‌تواند نقش کلیدی در بهبود رفاه مالی کاربران ایفا کند و جایگاه برند تارا را در صنعت خرده‌فروشی و خدمات مالی تقویت نماید.

بلوغ شبکه پذیرندگان و افزایش تعاملات؛ دستاورد کمپین «کیف جادویی» تارا

علیرضا رحیمی، مدیر بازاریابی سازمانی تارا نیز با اشاره به اهداف کلان تارا برای توسعه شبکه فروش و خدمات، از دستاوردهای قابل‌توجه کمپین «کیف جادویی» در حوزه پذیرندگان خبر داد.

رحیمی ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری این نشست، گفت: یکی از محورهای مهم امسال برای تارا، گسترش عمق همکاری با پذیرندگان و شرکای تجاری است. کمپین «کیف جادویی» بستری است که نشان می‌دهد می‌توان از طریق یپشنهادات و مشوق‌های هدفمند، هم رضایت کاربران را به‌دست آورد و هم مشارکت فعال‌تری از سمت پذیرندگان داشت.

وی افزود: در این کمپین، کاربران پس از خرید، به‌صورت آنی بخشی از مبلغ پرداختی خود را در قالب کش‌بک دریافت می‌کنند و حتی شانس دریافت مبالغ بالاتر تا سقف مشخصی را به‌طور تصادفی دارند.

رحیمی در ادامه از بلوغ و رشد پذیرندگان تارا در حوزه خدمات اعتباری خبر داد و اظهار داشت: یکی از اتفاقات ارزشمند، رشد پذیرندگان ما در درک و اجرای بهتر سرویس‌های اعتباری بود. در حال حاضر بیش از ۳۵۰ پذیرنده فعال در قالب این کمپین با ما همکاری دارند. به طور متوسط روزانه حداقل یک جلسه رسمی با پذیرندگان داریم و می‌توانم با اطمینان بگویم که رضایت و مشارکت آن‌ها روندی رو به رشد داشته است.

وی در پایان تصریح کرد: تارا همچنان به دنبال توسعه زیرساخت‌های هوشمندانه‌تر برای تعامل بین کاربران و پذیرندگان است و کمپین‌های آینده با تمرکز بر منافع دو‌سویه طراحی خواهند شد.

افزایش چشمگیر کاربران و تراکنش‌ها

در ادامه آرین افشاری،  با اشاره به رشد کمّی و کیفی سرویس‌های اعتباری و نقدی تارا اظهار داشت: ما اکنون بیش از 1.5 میلیون کاربر فعال در سراسر ایران داریم که از خدمات تارا به‌صورت ترکیبی استفاده می‌کنند. از این تعداد 1 میلیون نفر از تارا اعتبار دریافت کرده‌اند و این کاربران به‌طور میانگین از ۲.۵ میلیون تومان اعتبار برای خریدهای خود بهره می‌برند.

کیف جادویی تارا

وی ادامه داد: تجربه موفق سال گذشته ما با ثبت بیش از ۲۰ میلیون تراکنش نشان می‌دهد که کاربران اعتماد بالایی به زیرساخت و خدمات تارا دارند. این آمار چشمگیر، بیانگر اثربخشی سیاست‌های اعتباری و کمپین‌های ما در راستای افزایش رفاه مالی جامعه است.

همچنین افشاری با اشاره به مزیت رقابتی پوشش جغرافیایی گسترده و سرعت بالای تراکنش‌ها گفت: ما امروز توانسته‌ایم با بیش از هزار پذیرنده مستقیم و ۱۴ هزار نقطه فروش تحت پوشش، امکان خرید اعتباری را در سراسر کشور فراهم کنیم. این در حالی است که هیچ‌یک از رقبا چنین پوشش جغرافیایی گسترده‌ای را در حال حاضر ارائه نمی‌دهند.

وی افزود: در بسیاری از نقاط مرزی نیز حداقل یک محل برای خرید با اعتبار تارا وجود دارد، و این مزیت منحصر به‌فردی است که تجربه خرید را برای کاربران در دورترین نقاط کشور نیز ممکن و قابل‌اعتماد می‌سازد.

او همچنین به سرعت بالای تراکنش از طریق اپلیکیشن تارا اشاره کرد و گفت: امروز اگر یک کاربر گوشی همراه خود را با اپلیکیشن تارا در دست داشته باشد، و هم‌زمان یک کارت بانکی نیز همراهش باشد، مدت زمان نهایی تراکنش از طریق اپلیکیشن تارا به‌مراتب سریع‌تر از کارت بانکی خواهد بود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.