درخشش فناپ‌تک با دریافت تندیس برند برتر مشتری‌مدار

فناپ‌تک به دلیل تمرکز ویژه بر ارتقاء کیفیت خدمات، بهبود مستمر فرآیندهای سازمانی در حوزه خدمات پس از فروش و تعهد به مشتری‌مداری، پس از ارزیابی های صورت گرفته توسط کمیته علمی نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، موفق به دریافت تندیس ویژه برند برتر در رضایتمندی مشتری شد.

نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از یکصد برند پیشرو در مسیر ارتقای اعتماد مشتریان، روز یکشنبه ۱۱ خردادماه ۱۴۰۴ با حضور جمعی از چهره های شاخص، مدیران عامل شرکت‌ها، فعالان اقتصادی و پژوهشگران در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

شرکت فناپ تک به عنوان یکی از شرکت‌های فعال و پیشرو در حوزه فناوری در این اجلاس که با هدف اشاعه فرهنگ رضایتمندی مشتری، تبیین مدل‌های نوین و مؤثر در تعامل با مشتری، بررسی تأثیر صدای مشتری در بهبود کیفیت خدمات و محصولات و همچنین نیازسنجی دقیق بازار برگزار گردید، حضور یافت.

در جریان این مراسم، این شرکت به دلیل تمرکز ویژه بر ارتقاء کیفیت خدمات، بهبود مستمر فرآیندهای سازمانی در حوزه خدمات پس از فروش و تعهد به مشتری‌مداری، پس از ارزیابی های صورت گرفته توسط کمیته علمی این اجلاس، موفق به دریافت تندیس ویژه برند برتر در رضایتمندی مشتری شد. بزاززاده معاون محترم بازاریابی و فروش فناپ تک به نمایندگی از شرکت، این جایزه ارزشمند را دریافت نمودند.

درخشش فناپ‌ تک

بزاززاده در حاشیه این رویداد با تأکید بر نقش کلیدی رضایت مشتری در موفقیت پایدار شرکت‌ها اظهار داشت: ما در فناپ‌تک همواره باور داریم که مشتریان، اصلی‌ترین سرمایه‌ شرکت هستند. دستیابی به این موفقیت حاصل تلاش یکپارچه تیمی است که با تمرکز بر نوآوری و شنیدن صدای مشتری، مسیر توسعه و تعالی را طی می‌کند.

فناپ‌تک با بهره‌گیری از راهکارهای نوین فناوری اطلاعات، ایجاد زیرساخت‌های هوشمند خدماتی و رویکردی هدفمند در پاسخگویی به نیازهای بازار، توانسته است جایگاه قابل‌توجهی در میان برندهای مشتری‌مدار کشور به دست آورد. دریافت این تندیس، مهر تأییدی بر استراتژی‌های موفق فناپ‌تک در مسیر تحقق رضایت و وفاداری مشتریان می باشد.

/روابط عمومی فناپ‌تک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.