همکاری بلوط و کاریزما در راهاندازی سرویس پسانداز خودکار طلا

سرویس سرمایهگذاری طلا در هفدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، توسط مدیران بلوط و کاریزما رونمایی شد. این سرویس با هدف تنوعبخشی به ابزارهای سرمایهگذاری و سادهسازی فرایند پسانداز، در سبد محصولات بلوط قرار میگیرد و به کاربران این امکان را میدهد تا در بستری شفاف، امن و تحت نظارت بیمه مرکزی روی طلای با پشتوانه سرمایهگذاری کنند و بتوانند پسانداز طلا برای خود جمعآوری کنند. کاربران میتوانند مقدار دلخواه از شمش طلای ۲۴ عیار را مبتنی بر بیمه عمر و بدون نیاز به نگهداری فیزیکی از طریق اپلیکیشن بلوط خریداری کنند.
هومن مسگری، مدیرعامل بلوط و معاون مشارکتها و سرمایهگذاریهای داتین در مراسم رونمایی سرویس پسانداز خودکار طلا و در تشریح همکاری کاریزما و بلوط گفت:«همکاری بلوط و کاریزما، مبتنی بر همافزایی شکل گرفته است. این همکاری، نقطه تلاقی تخصص مالی و فناوری کاربرپسند است و نشان میدهد که میتوان حوزه سنتی مانند طلا را با زیرساخت دیجیتال، بیمه عمر و نظارت نهادهای رسمی ترکیب کرد و یک سرویس نوآورانه خلق کرد.»
علی تیموری، مدیرعامل گروه مالی کاریزما نیز با اشاره به اهمیت تجربه کاربری در محصولات مالی اظهار کرد: «هدف ما از ارائه سرویسهای مدیریت ثروت این است که با سادهسازی فرایندها، پیچیدگیهای بازار سرمایه را برای کاربران برطرف کنیم. همچنین، رعایت الزامات نظارتی و ایجاد فضای مطمئن برای کاربران، همواره از اولویتهای ماست تا اطمینان خاطر سرمایهگذاران را جلب کنیم. از سوی دیگر، بهعنوان ارائهدهنده خدمات مالی، تلاش داریم نیازها و ویژگیهای منحصربهفرد کاربران و بازار هدف هر مجموعه را در نظر بگیریم تا بتوانیم نقش موثری در تکمیل سبد خدمات مالی ایفا کنیم.»
در ادامه مسگری با اشاره به رویکرد بلوط در گسترش دسترسی همگانی به خدمات مالی ادامه داد: «در مسیر توسعه فراگیری مالی، توانمندسازی کاربران از ماموریتهای مهم بلوط است و تلاش داریم با ارائه ابزارهایی ساده، قابل فهم و مبتنی بر فناوری، مفهوم سرمایهگذاری را برای عموم مردم دستیافتنی کنیم. هدف ما این است که هر کاربر، فارغ از سطح درآمد یا آشنایی با بازارهای مالی، بتواند سهمی از آینده مالی خود را بسازد.»
سرویس پسانداز خودکار طلا در کنار دیگر سرویسهای بلوط چون پسانداز در صندوقهای سرمایهگذاری در سه محور درآمد ثابت، سهامی و مختلط قرار میگیرد.