شعب مؤسسه ملل، خوب کار نکردند به ۱۳۶ زنگ بزنید

بازرس کل بانک‌ها و بیمه سازمان بازرسی کل کشور گفت: در صورت ارائه‌نکردن خدمات مطلوب توسط شعب مؤسسه ملل، مشتریان می‌توانند موضوع را از طریق سامانه ۱۳۶ به سازمان بازرسی اعلام کنند.

بازرس کل امور بانک‌ها و بیمه به همراه هیئت بازرسی در قالب سه تیم، از تعدادی از شعب مؤسسه ملل در مناطق شرق، مرکز و غرب تهران بازدید کرد.

در اجرای دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور با موضوع بازدید سرزده از دستگاه‌های خدمت‌رسان و هم‌زمان با تعیین هیئت سرپرستی برای مؤسسه اعتباری ملل، جعفر حسینی بازرس کل امور بانک‌ها و بیمه به همراه هیئت بازرسی در قالب سه تیم، از تعدادی از شعب مؤسسه ملل در مناطق شرق، مرکز و غرب تهران بازدید کرد.

در این بازدید بازرس کل بانک‌ها و بیمه سازمان بازرسی در جریان آخرین وضعیت نحوه خدمات‌دهی شعب به مشتریان قرار گرفت؛ بنابراین گزارش، در جریان این بازدید به پرسنل شعب دررابطه‌با ارائه خدمات مطلوب و بدون وقفه به مشتریان تأکید شد.

همچنین به مسئولین شعب توصیه شد که همکاری حداکثری با هیئت سرپرستی مؤسسه در ایام مدیریتشان صورت پذیرد.حسینی در جریان این بازدید تأکید کرد: در صورت عدم ارائه خدمات مطلوب، مشتریان می‌توانند موضوع را از طریق سامانه ۱۳۶ به سازمان بازرسی اعلام کنند.

/سازمان بازرسی کل کشور

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.