ضرورت تلاش برای تقویت سهم بازاری بانک سینا با استفاده از مدل‌های نوین بازاریابی

مدیرعامل بانک سینا در سفر به منطقه هرمزگان و بوشهر، با اشاره به ظرفیت‌های گسترده اقتصادی این منطقه، بر ضرورت اجرای دقیق مدل‌های نوین بازاریابی و تلاش مضاعف برای تقویت جایگاه و سهم بازاری بانک در منطقه تأکید کرد.

علی ابدالی با حضور در جمع رؤسای شعب منطقه، این دو استان را از مناطق دارای ظرفیت‌های قابل‌توجه اقتصادی، مالی و پولی دانست و افزود: بانک سینا باید سهم شایسته خود را از این بازار ارزشمند کسب کند.

وی با تأکید بر استفاده از مدل بازاریابی تعریف‌شده در بانک، خواستار توجه ویژه به صنایع مهم منطقه در برنامه‌های بازاریابی شد. وی افزود بانک سینا آمادگی ارائه انواع خدمات بانکی به بخش های مختلف خصوصا صنعت و تولید را دارد .

مدیرعامل بانک سینا با اشاره به وضعیت کنونی نقدینگی و شرایط بازار پول در کشور، تصریح کرد: در چنین شرایطی، اتخاذ رویکردهای نوآورانه و برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای افزایش سهم بازار بانک ضروری است و تحقق اهداف تعیین‌شده نیازمند تلاش مضاعف تمامی همکاران است.

ابدالی ابراز امیدواری کرد که در منطقه هرمزگان و بوشهر شاهد رشد هرچه بیشتر در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در بخش منابع باشیم و از تلاش‌های مدیریت منطقه و کارکنان قدردانی کرد.

گفتنی است، در آغاز این نشست حسن محبی‌منش مدیر منطقه هرمزگان و بوشهر، گزارشی از عملکرد منطقه ارائه داد و برنامه‌های تدوین‌شده برای توسعه بازاریابی و ارتقای سطح آموزش کارکنان را تشریح کرد.

در ادامه، رؤسای شعب و مسئولان دوایر ستادی دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را درباره موضوعات مختلف کاری مطرح کردند.

همچنین در پایان جلسه، از رؤسای شعب برتر و تعدادی از مسئولان دوایر ستادی با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

این سفر با هدف دیدار با همکاران، بررسی برنامه‌ها و عملکرد منطقه، و نیز ملاقات با برخی فعالان اقتصادی و صنعتی استان‌های هرمزگان و بوشهر انجام شد.

گفتنی است، در این سفر اکبر جلیلی عضو هیئت‌مدیره و معاون بازاریابی و امور شعب، حجت‌اله یبلویی معاون سرمایه‌ انسانی، رحیم فرامرزی معاون ارزی و بین‌الملل و مهرداد مرادخانی مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی، مدیرعامل بانک را همراهی کردند.

/روابط عمومی بانک سینا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.